جاشوا لندیس با اشاره به اینکه مسوولیت کاهش نفوذ ایالات‌متحده برعهده خود واشنگتن است، می‌گوید: آن‌ها بار‌ها و بار‌ها یک اشتباه را تکرار کرده‌اند. فیل بزرگی مانند امریکا می‌تواند کشوری مانند عراق را ویران کند، یا هرج و مرج را در لیبی بیندازد، افغانستان را در هم بکوبد و بدون هیچ پیشرفتی از این کشور عقب‌نشینی کند و این همه وعده هم در مورد ارمغان دموکراسی و حقوق بشر به مناطق مختلف بدهد در حالی که واقعا برعکس است. درنهایت مردم از این کار خسته می‌شوند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی در شیراز را به شدت محکوم و بر حمایت خود از اقدامات ضدتروریستی ایران تاکید کرد.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌اند تا دولت سوریه را متهم کنند.
دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
وزارت اطلاع رسانی سوریه از لغو مجوز فعالیت شبکه انگلیسی بی بی سی در این کشور به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای خبر داد.
وزیر دارایی سوریه از قصد کشورش برای پیوستن به سازمان بریکس و سازمان همکاری شانگهای خبر داد.
سوریه بعد از بازپس گیری کرسی خود در اتحادیه عرب، «حسام الدین آلا» را به عنوان نماینده خود در این اتحادیه تعیین کرد.
وزیر امورخارجه ایران تاکید کرد: ایران اعتقاد دارد که هرگونه راه حل سیاسی برای سوریه، باید طوری هدفگذاری شود که جمهوری عربی سوریه بتواند حاکمیت ملی خود را بر سرتاسر خاک خود اعمال کند.
در پی اعلام وزرات خارجه عربستان از آغاز رسمی فعالیت امروز هیات دیپلماتیک خود در سوریه، دمشق نیز بلافاصله فعالیت کنسولی خود در ریاض را به شکل رسمی از سرگرفت.
نخست‌وزیر سوریه، تصریح کرد که سوریه با آغوش باز به سوی همکاری‌های سازنده با جهان عرب، پیش می‌رود.
در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
وزیر امور خارجه اردن با بیان اینکه سوریه به زودی به اتحادیه کشورهای عربی بازخواهدگشت، تاکید کرد: سوریه از میان اعضای اتحادیه رأی کافی برای بازپس‌گیری کرسی خود را دارد.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.
یک رسانه سوری از سفر اخیر یک هیات فنی از وزارت خارجه سوریه به عربستان سعودی برای بازگشایی سفارت سوریه خبر داد.
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
وزیر خارجه اردن در تماس هایی با دبیر کل اتحادیه عرب، نماینده سازمان ملل در سوریه و نیز وزیران خارجه تونس و الجزایر، آنها از نتایج نشست اردن درباره سوریه مطلع کرد.
وزارت خارجه سوریه سرقت نفت این کشور از سوی آمریکا را در تعارض با قوانین بین‌المللی دانست.
منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
زلزله سوریه ممکن است راه را برای دیپلماسی و تجدید نظر در عضویت این کشور در اتحادیه عرب هموار کند، زیرا بدون سوریه که قلب این اتحادیه است، هیچ اقدام مشترک عربی وجود ندارد.
وزارت خارجه سوریه تصمیم مسئولان رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک جدید در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوریه از موافقت دمشق با درخواست فرود هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه عربستان به زلزله زدگان سوری خبر داد.
بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه بر استقبال دمشق از هرگونه ابتکاری برای مقابله با پیامدهای فاجعه بار زلزله در این کشور تاکید کرد.
رئیس اسبق پژوهشکده امنیت ملی کشور گفت: حمله موسوی به سوریه که کشوری اسلامی و جنگ‌زده است معنایی جز این ندارد که او با سیاست‌ آمریکا و دشمنان اسلام همکاری کرده و از آن حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ