وزیر امور خارجه اردن با بیان اینکه سوریه به زودی به اتحادیه کشورهای عربی بازخواهدگشت، تاکید کرد: سوریه از میان اعضای اتحادیه رأی کافی برای بازپس‌گیری کرسی خود را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی در شیراز را به شدت محکوم و بر حمایت خود از اقدامات ضدتروریستی ایران تاکید کرد.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌اند تا دولت سوریه را متهم کنند.
دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
وزارت اطلاع رسانی سوریه از لغو مجوز فعالیت شبکه انگلیسی بی بی سی در این کشور به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای خبر داد.
سازمان ملل به اتفاق آرا از تشکیل کمیته ویژه‌ای جهت پیگیری سرنوشت مفقودشدگان سوری طی گذشت 12 سال از جنگ سوریه خبر داد.
وزیر دارایی سوریه از قصد کشورش برای پیوستن به سازمان بریکس و سازمان همکاری شانگهای خبر داد.
سوریه بعد از بازپس گیری کرسی خود در اتحادیه عرب، «حسام الدین آلا» را به عنوان نماینده خود در این اتحادیه تعیین کرد.
جاشوا لندیس با اشاره به اینکه مسوولیت کاهش نفوذ ایالات‌متحده برعهده خود واشنگتن است، می‌گوید: آن‌ها بار‌ها و بار‌ها یک اشتباه را تکرار کرده‌اند. فیل بزرگی مانند امریکا می‌تواند کشوری مانند عراق را ویران کند، یا هرج و مرج را در لیبی بیندازد، افغانستان را در هم بکوبد و بدون هیچ پیشرفتی از این کشور عقب‌نشینی کند و این همه وعده هم در مورد ارمغان دموکراسی و حقوق بشر به مناطق مختلف بدهد در حالی که واقعا برعکس است. درنهایت مردم از این کار خسته می‌شوند.»
وزیر امورخارجه ایران تاکید کرد: ایران اعتقاد دارد که هرگونه راه حل سیاسی برای سوریه، باید طوری هدفگذاری شود که جمهوری عربی سوریه بتواند حاکمیت ملی خود را بر سرتاسر خاک خود اعمال کند.
در پی اعلام وزرات خارجه عربستان از آغاز رسمی فعالیت امروز هیات دیپلماتیک خود در سوریه، دمشق نیز بلافاصله فعالیت کنسولی خود در ریاض را به شکل رسمی از سرگرفت.
نخست‌وزیر سوریه، تصریح کرد که سوریه با آغوش باز به سوی همکاری‌های سازنده با جهان عرب، پیش می‌رود.
در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.
بحران انسانی در حال ظهور باعث نگرانی همسایگان سودان و سازمان‌های امدادی بین‌المللی شده است. این کشور ممکن است به سمت جنگی تمام‌عیار و حتی تجزیه پیش برود که پیامدهای گسترده‌تری برای خاورمیانه و بسیاری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا به همراه خواهد داشت.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
مولود چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه خبر داد که احتمالا در اوایل ماه آینده میلادی با همتای سوریه‌ای خود دیدار خواهد کرد.
علاوه بر روسیه، کشور‌های چین، ایران، بلاروس، آفریقای مرکزی، کوبا، کره شمالی، اریتره، اتیوپی، مالی، نیکاراگوئه، سوریه و زیمباوه به این قطعنامه رای منفی و ۷۴ عضو سازمان ملل نیز رای ممتنع دادند.
امام جمعه بوشهر گفت: فردی به هر دلیل فوت می‌کند و مراجع قانونی نیز در حال پی‌گیری مساله هستند اما دشمن با سوء استفاده از شرایط جریانی را طراحی کرده و مردم و نیروی انتظامی را دچار زحمت می‌کند این درحالی است که در کشورهای اروپایی هر روز شاهد فساد، فحشا، ظلم و جنایت هستیم و روزی نیست که سرخ پوست‌های آمریکایی کشته نشوند.
انتخابات شوراهای محلی سوریه که از ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی شروع شده، در حال برگزاری است و مراکز رای گیری شاهد حضور گسترده رای دهندگان است.
رای تجدید نظر پرونده سینا قلندری خبرنگار افشاگر قتل مرحوم مبینا سوری در دادگاه تجدیدنظر استان لرستان با تبدیل محکومیت حبس به جزای نقدی تبدیل شد.
عمر السومه، مهاجم شناخته شده سوریه‌ای با قراردادی یک ساله به العربی قطر پیوست.
عمر خربین با الاهلی امارات به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست. به احتمال خیلی زیاد این مهاجم سوریه‌ای جایگزین مهدی قایدی در تیم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ