تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه فرانسوی اکیپ پیام‌های تندی که بین کیلیان امباپه و ناصرالخلیفی در طول چند هفته گذشته رد و بدل شده را منتشر کرده است.
«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
فضائلی نوشت: پلیس آلبانی به مقر منافقین حمله می‌کند، رهبران جهاد اسلامی و حماس هم در ایرانند، موشک هایپرسونیک هم آزمایش می‌کنیم! چه خبر است؟
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
پیام‌های سخنرانی اخیر رئیس جمهور روسیه در خصوص جهان چندقطبی و نابودی نظام استعماری و همچنین سفر وزیر خارجه عربستان به ایران، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران، ضمن تبریک عید سعید فطر بر اهمیت تقویت روابط ایران-ارمنستان تأکید کرد.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
وزیر دفاع آمریکا می‌گوید پیام‌های سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه برای واشنگتن نگران‌کننده است.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه را به رؤسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
وزیر خارجه قطر ادامه داد: «آمریکایی‌ها نیز یک سری پیام به ما داده‌اند تا آن را به ایران منتقل کنیم. در خصوص موضوعی که مرتبط و در رابطه با توافق است و شاید به صورت مستقیم با این موضوع مرتبط نباشد.»
در عراق علاوه بر مقتدی صدر، نخست‌وزیر این کشور هم از نام جعلی خلیج ع رب‌ی استفاده کرد و مسابقات جام ملت‌های خلیج فارس هم با همین نام مجعول برگزار می‌شود!این کشورپا را فراتر گذاشته تمبر‌هایی با همین نام منتشر کرده است!
کریمی قدوسی گفت: در سفر آقای رئیسی به نیویورک در نشست رسانه‌ای، نماینده رسانه‌های هیچ یک از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات‌ها درباره حوادث ایران سوال نکردند بلکه تمرکز هر دو حزب روی توافق و مذاکره بود. هر دو حزب به این توافق نیاز دارند.
منبع دولتی عراقی اعلام کرد: «دلیل سفر الکاظمی به آمریکا به جای برهم صالح، بررسی تحولات سیاسی عراق و پیامد‌های امنیتی و اقتصادی اوضاع عراق و همچنین اطلاع از نحوه نگاه جامعه بین‌الملل به بحران سیاسی عراق است.»
رئیس‌جمهور سابق روسیه اعتقاد دارد درباره سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هیچ اختلافی بین دولت و کنگره وجود نداشت و واشنگتن پیامدهای جهانی این سفر را خواهد دید.
در ادامه پیامدهای سفر جنجالی و تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، چین دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای ژاپنی‌اش را لغو کرد.
سفیر چین در انگلیس سفر برنامه‌ریزی‌شده قانون‌گذاران این کشور به تایوان را دخالت در امور داخلی پکن توصیف کرد و نسبت به پیامدهای این اقدام، به لندن هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ