وزارت خارجه سوریه تصمیم مسئولان رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک جدید در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنکارا همزمان با تلاش برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان طرح ساخت واحدهای مسکونی جدید در شمال سوریه را آغاز کرده است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح ساخت رژیم صهیونیستی از آنها خبر داد.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که سایت این وزارتخانه در برنامه تلگرام هدف حمله هکری قرار گرفته است.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین بار در بیست‌وچهار ساعت اخیر به خاک سوریه حمله کرده و مواضعی را در دمشق هدف قرار دادند.
طبق برآوردها، حجم آوار‌های زلزله ترکیه و سوریه به بیش از ۲۱۰ میلیون تن می‌رسد که برای پوشاندن شهری مثل واشنگتن به عمق حدودا ۱۲۰ سانتی‌متر کافی خواهد بود و یا با آن می‌توان کوهی به بلندی کوه ارجیس در ترکیه (به ارتفاع ۳۹۱۷ متر) ساخت.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: ظیفه خطیر نیروهای خدمات‌شهری بعد از ساعت ۲۴ امشب تازه آغاز می‌شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آماده‌باش در شب چهارشنبه‌ سوری گفت: از ساعت ۱۶ امروز همکاران با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک مشغول رصد اتفاقات سطح شهر هستند.
رئیس منطقه خودمختار چچن روسیه اعلام کرده که هزینه ساخت خانه برای ۹ هزار خانواده زلزله زده سوریه را متقبل خواهد شد.
نورنیوز نوشت: مردم اوکراین در سرما و جنگ از امکانات ابتدایی همچون انرژی و غذا محروم شده‌اند و غرب بجای تشویق به صلح و مذاکره، مشکلات آن‌ها را با ارسال سلاح تشدید می‌کند. این سناریو پیشتر از بالکان، افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم ویرانه ساخت. منجی بودن آمریکا در هالیوود است نه در واقعیت.
کارشناسان می‌گویند که ممکن است رهبر سوریه و مسکو از فوریت پیرامون اوضاع برای فشار به منظور تغییر شرایط استفاده کنند. ندیم حوری در این باره می‌گوید: اکنون نیاز فوری به کمک‌های بیشتر وجود دارد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد که هم مساله ارسال کمک را سیاسی نکند و هم در نهایت به نفع رژیم بشار اسد نشود.
سنت‌کام در بیانیه‌ای تصریح کرد: «روز ۱۴ فوریه، حدود ساعت ۲:۳۰ بعدالظهر به وقت محلی، نیرو‌های آمریکا در سوریه با یک پهپاد ساخت ایرانی که در تلاش برای انجام مأموریت شناسایی از سایت پشتیبانی ماموریت کونوکو در شمال شرق سوریه بود درگیر شده و آن را ساقط کردند.»
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با بر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ تاکید کرد که در کنار توجه به شرایط انسانی در سوریه توجه به زیر ساخت ها و بخش های دیگر نیز مهم است.
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از لحظه نجات دختربچه سوری از زیر آوار یک ساختمان پنج طبقه در شهرک «ارمناز» که ۴۰ ساعت زیر آوار ماند و از سر برادرِ کوچک‌ترش حفاظت کرد منتشر کرد.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
رئیس جمهور روسیه امروز (دوشنبه) تماس تلفنی با همتای سوری خود پس از وقوع زلزله در این کشور برقرار ساخت.
سایت شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که «نسوم عرنوس»، خواهر حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه در پی ریزش خانه‌اش در شهر حماه به دلیل زلزله بامداد امروز جانش را از دست داده است.
به گزارش نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در حدود ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر حامل سوخت ایران را مورد هدف قرار داد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های متخاصم در سوریه اعلام کرد که نیروهای سوری با استفاده از سامانه‌های پدافند هوایی ساخت روسیه حملات شبانه تل آویو را دفع کردند.
درگیری های اخیر بین نیروهای آمریکا و گروه های مقاومت در سوریه که طی سه روز متناوب صورت گرفت، بار دیگر موضوع حضور ایالات متحده در این کشور را برجسته ساخت.
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می رساند و تاوان خواهد پرداخت.
روسیه می‌گوید که پدافند هوایی ساخت روسیه در سوریه تعدادی موشک و بمب جنگنده های صهیونیستی را سرنگون کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ