وزارت خارجه سوریه حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی در شیراز را به شدت محکوم و بر حمایت خود از اقدامات ضدتروریستی ایران تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله اخیر به پایگاه ارتش سوریه در حومه شهر المیادین را پذیرفت.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تجاوزکارانه و تروریستی ارتش آمریکا به اهداف غیرنظامی در شهر دیرالزور سوریه را محکوم کرد.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدام تروریستی هفته قبل رژیم صهیونیستی را در حمله به ساختمانی مسکونی در دمشق محکوم کند.
در حمله گروه تروریستی جبهه النصره در لاذقیه دو نظامی سوری کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال آموزش 60 شبه نظامی در پایگاه «التنف» سوریه برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای همسایه آن است.
منطقه کاهش تنش ادلب سوریه مورد حمله گروه تروریستی جبهه النصره قرار گرفت.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از شهادت یک نظامی سوری و ثبت سه مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب و حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره خبر داد.
منابع ترکیه ای گفتند که مظنون حمله تروریستی استانبول در سوریه بازداشت شد.
پس از عملیات تروریستی در استانبول، مقام ارشد دولت ترکیه می‌گوید برای پاک‌سازی مرزهای جنوبی این کشور از عناصر تروریستی پ‌ک‌ک، بعد از عراق، عملیات در شمال سوریه را آغاز خواهد کرد.
پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را در حومه شرقی استان ادلب رهگیری و سرنگون کرد.
نیروهای امنیتی سوریه یک حمله انتحاری با خودروی بمبگذاری شده که در تلاش برای ورود به یک پایگاه در درعا بود را خنثی کردند.
سوریه حمله تروریستی بزدلانه به حرم شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم و اعلام کرد که تروریسم یکی از ابزارهای اصلی سیاست امریکا برای بی ثباتی کشورهاست.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به دست داشتن کی‌یف در حادثه انفجار پل کریمه، این رخداد را یک اقدام تروریستی توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.
در حمله هوایی روسیه به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ادلب سوریه، ۱۳ تروریست از جمله دو سرکرده این گروه کشته شدند.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله توپخانه ای سنگین گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه به الرقه در شمال سوریه خبر داد.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ