منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از گذشت 7 سال، وزیر مشاور امور خارجه هند در نخستین سفر یک مقام هندی به سوریه از سال 2016، به دمشق می رود.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
رئیس جمهور گفت: وضعیت سوریه تجربه مهمی است که پس از ۱۲ سال ایستادگی در مقابل فتنه‌گری‌های آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شرایط آن کاملاً متفاوت شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با استقبال از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پس از ۱۲ سال غیبت طولانی، این موضع کشورهای عربی را نوید دهنده فصل نوینی از مناسبات سیاسی در منطقه غرب آسیا دانست.
وزارت خارجه سوریه به موافقت با بازگشت دمشق به این اتحادیه پس از ۱۲ سال واکنش نشان داد و بر اصل گفتگو تاکید کرد.
یک شبکه سعودی از پایان جلسه سرنوشت ساز شورای وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره و موافقت آن‌ها با بازگشت سوریه به این اتحادیه پس از ۱۲ سال خبر داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
رئیس‌جمهور تونس سفیر این کشور در سوریه را ۱۱ سال پس از قطعی روابط منصوب کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که نشست چهارجانبه مسکو درباره سوریه با حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و سوریه، پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار خواهد شد.
تلویزیون سوریه از ورود فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به دمشق خبر داد.
وزیر خارجه سوریه برای نخستین بار طی ۱۲ سال گذشته وارد قاهره شد.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
برخی رسانه‌ها گزارش می‌دهند که عربستان و سوریه پس از بیش از یک دهه قطع روابط دیپلماتیک، اخیراً بر سر بازگشایی سفارت‌خانه‌ها خود به توافق رسیده‌اند.
برخی منابع به یک رسانه روس اعلام کردند که میانجی گری های روسیه و امارات نتیجه داده و عربستان به دنبال بازگشایی کنسولگری خود در پایتخت سوریه پس از ۱۲ سال است.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ایران اولین کشوری بود که به کمک ما آمد و محموله‌های بشردوستانه را برای مردم زلزله‌زده ارسال کرد.
با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
یکی از مسئولان این زندان با بیان اینکه این زندان در شهر راجو در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد و حدود یک هزار و ۳۰۰ مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در آن نگهداری می‌شوند، افزود که زندانیان پس از زلزله دست به شورش زدند و بخش‌هایی از زندان را تحت کنترل خود درآوردند.
راشاتودی در مطلبی نوشت دولت سوریه می تواند با از سرگیری روابط با ترکیه، مسیر بازسازی خود پس از جنگ را هموارتر کند.
راشاتودی در مطلبی نوشت دولت سوریه می تواند با از سرگیری روابط با ترکیه، مسیر بازسازی خود پس از جنگ را هموارتر کند.
راشاتودی در مطلبی نوشت دولت سوریه می تواند با از سرگیری روابط با ترکیه، مسیر بازسازی خود پس از جنگ را هموارتر کند.
منابع خبری اعلام کردند که انفجارهای مداوم ۴ ساعت پس از هدف قرار دادن انبارهای نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ