رئیس اسبق پژوهشکده امنیت ملی کشور گفت: حمله موسوی به سوریه که کشوری اسلامی و جنگ‌زده است معنایی جز این ندارد که او با سیاست‌ آمریکا و دشمنان اسلام همکاری کرده و از آن حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه به نظر من بیانیه میرحسین موسوی عبور از این قانون اساسی است، گفت: اخیرا در حزب مردم سالاری ۳۰ مورد ایراد قانون اساسی برای اصلاح مطرح کرده‌ایم.
طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی که از سال ۸۸ سکوت کردند، باید موضع خود را در مقابل بیانیه اخیر میرحسین موسوی روشن کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیانیه میرحسین موسوی بیانیه سقوط و عبور از انقلاب است، گفت: این بیانیه حرکت آشکار و ضد انقلابی نیروهای سقوط کرده را بیشتر نمایان کرده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
گروه موسوم به «انجمن مخالفان در شبه جزیره عربستان» با صدور بیانیه ای به اقدامات جدید رژیم سعودی علیه زندانیان اندیشه در این کشور واکنش نشان داد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بیانیه موسوی بسیار سخیف بود، مخصوصا قسمت‌هایی که در مورد سردار شهید همدانی و مدافعان حرم اظهار نظر کرده بود.
کیهان نوشت: نه خود او بیانیه را نوشته و نه حتی آن را خوانده، چراکه ذهن و عقل یک فسیل سیاسی در این سنِ فرتوتگی دیگر به او اجازه نوشتن و خواندن چنین بیانیه‌های شاذی را نمی‌دهد.
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟
نشریه ۹ دی متعلق به حمید رسایی با تیتری عجیب به بیانیه اخیر میرحسین موسوی واکنش نشان داد.
قالیباف گفت: مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند، بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند. به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی و زیرسؤال بردن بیداری اسلامی نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه غیرمرتبط باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ۵ نفر از سران اصلاح طلب خواستار بیان مواضعشان نسبت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی شد.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
ادبیات حاکم بر مطلب وهن‌آلود و سخیف میرحسین موسوی حاکی از وجود بازیگران پشت‌صحنه‌ای است که می‌خواهند از فتنه‌گران استفاده ابزاری کرده و آن‌ها را به شیپور داعش و اسرائیل در داخل بدل کنند.
فعالیت های ارزشمندی در تولید خودروهای تجاری توسط گروه بهمن صورت گرفته است
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.
سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ