دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
رسانه های سوری تصاویری از دوربین مدار بسته یک مرکز پزشکی منتشر کرده‌اند که لحظه انفجار تروریستی در منطقه سیده زینب سلام الله علیها را نشان می دهد.
معاون سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار پنج‌شنبه شب منطقه زینبیه دمشق، زائران ایرانی آسیبی ندیده‌اند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
بمبی با وسعت انفجار بالا که توسط جنگنده های روسی به شهر ادلب سوریه اصابت کرد، ساکنین را ترساند. قابل ذکر است که تروریست‌های داعشی در این منطقه ساکن هستند.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
منابع سوری از کشته شدن سه عنصر وابسته به اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.
۱۶ کارمند منطقه آزاد مشترک سوریه و اردن بر اثر وقوع انفجار در بزرگراه دمشق- امان زخمی شدند.
خبرگزاری سانا در این باره گزارش داد که امروز دوشنبه ۱۶ نفر از کارکنان منطقه آزاد مشترک سوریه و اردن بر اثر انفجار بمب در مسیر اتوبوس حامل آنها در بزرگراه دمشق - عمان زخمی شدند.
وزارت امور خارجه سوریه انفجار تروریستی پیشاور پاکستان را به شدت محکوم و بر ضرورت خشکاندن ریشه تروریسم تاکید کرد.
العربیه مدعی وقوع یک انفجار در قنیطره سوریه نزدیک مرز با سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی خیابان استقلال استانبول و شهر «مرسین» از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی مرسین و خیابان استقلال استانبول از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از وقوع انفجار در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که دست کم ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.
یک انبار مهمات و ذخایر جنگی در شرق استان حمص سوریه صبح امروز منفجر شد.
برخی منابع سوری گفته اند که صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه شنیده شده است.
انفجار یک دستگاه موتور سیکلت بمبگذاری شده در شمال غرب استان «الحسکه» سوریه، منجر به کشته شدن سه کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.
منابع خبری شامگاه شنبه از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
منابع خبری از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۷ نفر دیگر درپی انفجار بمب در استان لاذقیه سوریه خبر دادند.
وزیر امور خارجه سوریه در واکنش به تجاوزات هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به دمشق و حلب گفت که «اسرائیل با آتش بازی می‌کند و اوضاع منطقه را در معرض خطر انفجار قرار می‌دهد».
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می رساند و تاوان خواهد پرداخت.
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می رساند و تاوان خواهد پرداخت.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ