منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با محکوم کردن حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، از عدم واکنش سازمان ملل انتقاد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز سوریه، در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز سوریه، در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات موشکی تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه از رهگیری موفق تجاوز موشکی صهیونیست‌ها خبر داد.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه را نقض قوانین بین المللی ارزیابی کرد.
«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
سفیر روسیه در سازمان ملل حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.
سفیر ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدامات رژیم صهیونیستی در تجاوز و حملات تروریستی به سوریه را محکوم کند.
نماینده دولت روسیه در امور سوریه، اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در سوریه را غیر قانونی دانست.
وزیر خارجه سوریه علت پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
وزیر امور خارجه سوریه پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
رژیم صهیونیستی باردیگر مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار داد، هرچند این حملات توسط پدافند هوایی سوریه دفع شد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نادیده گرفتن حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامی سوریه را محکوم و اعلام کرد که این حملات جنایت جنگی است.
​سخنگوی وزارت خارجه روسیه درخصوص حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد که این اقدامی غیرقابل قبول از سوی طرف اسرائیلی است.
دمشق به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاههای دمشق و حلب واکنش نشان داد و از دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواست که مانع تحرکات تجاوزگرانه این رژیم شوند.
حملات رژیم صهیونیستی به حلب توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و با آن مقابله شد.
منابع سوری از زخمی شدن دو غیرنظامی در حمله تانک رژیم صهیونیستی به روستایی در قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه به موضع گیری در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ