وزارت اطلاع رسانی سوریه از لغو مجوز فعالیت شبکه انگلیسی بی بی سی در این کشور به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی در شیراز را به شدت محکوم و بر حمایت خود از اقدامات ضدتروریستی ایران تاکید کرد.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌ است تا دولت سوریه را متهم کند.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌اند تا دولت سوریه را متهم کنند.
دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم داوطلبانه سوریه در خصوص اعطای مجوز ۶ ماهه استفاده سازمان ملل از گذرگاه باب الهوی، جهت اقدامات انسان‌دوستانه، استقبال کرد.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
ستاره تیم ملی بسکتبال ایران با مجوز سرمربی تیم ملی به تینم الاهلی سوریه پیوست.
ستاره تیم ملی بسکتبال ایران با مجوز سرمربی تیم ملی به تینم الاهلی سوریه پیوست.
وزیر دارایی سوریه از قصد کشورش برای پیوستن به سازمان بریکس و سازمان همکاری شانگهای خبر داد.
سوریه بعد از بازپس گیری کرسی خود در اتحادیه عرب، «حسام الدین آلا» را به عنوان نماینده خود در این اتحادیه تعیین کرد.
جاشوا لندیس با اشاره به اینکه مسوولیت کاهش نفوذ ایالات‌متحده برعهده خود واشنگتن است، می‌گوید: آن‌ها بار‌ها و بار‌ها یک اشتباه را تکرار کرده‌اند. فیل بزرگی مانند امریکا می‌تواند کشوری مانند عراق را ویران کند، یا هرج و مرج را در لیبی بیندازد، افغانستان را در هم بکوبد و بدون هیچ پیشرفتی از این کشور عقب‌نشینی کند و این همه وعده هم در مورد ارمغان دموکراسی و حقوق بشر به مناطق مختلف بدهد در حالی که واقعا برعکس است. درنهایت مردم از این کار خسته می‌شوند.»
وزیر امورخارجه ایران تاکید کرد: ایران اعتقاد دارد که هرگونه راه حل سیاسی برای سوریه، باید طوری هدفگذاری شود که جمهوری عربی سوریه بتواند حاکمیت ملی خود را بر سرتاسر خاک خود اعمال کند.
در پی اعلام وزرات خارجه عربستان از آغاز رسمی فعالیت امروز هیات دیپلماتیک خود در سوریه، دمشق نیز بلافاصله فعالیت کنسولی خود در ریاض را به شکل رسمی از سرگرفت.
نخست‌وزیر سوریه، تصریح کرد که سوریه با آغوش باز به سوی همکاری‌های سازنده با جهان عرب، پیش می‌رود.
در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
وزیر امور خارجه اردن با بیان اینکه سوریه به زودی به اتحادیه کشورهای عربی بازخواهدگشت، تاکید کرد: سوریه از میان اعضای اتحادیه رأی کافی برای بازپس‌گیری کرسی خود را دارد.
هاشمی گفت: بانک‌ها با تسهیلات سوری که پرداخت کرده و در غیر از محل خود مصرف می‌شود بانک‌ها هم از این طریق به صورت غیر مجاز نقدینگی خلق می‌کنند.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
با توسعه و رونق تهران و همچنین بر اثر از بین رفتن تدریجی جوامع روستایی، ارمنیان بسیاری در جست‌وجوی کار به تهران آمدند. پس از جنگ دوم جهانی، به پیشنهاد دولت ارمنستان و با تصمیم مورخ ۲۱نوامبر۱۹۴۵م دولت اتحاد جماهیر شوروی سابق، مهاجرت ۳۰هزار ارمنی از ایران، یونان، بلغارستان، رومانی، لبنان و سوریه به ارمنستان مجاز شد؛ اما تعداد مهاجران از ۵۰هزار تن گذشت. تعداد مهاجران ارمنی از ایران به ارمنستان حدود ۱۸هزار نفر بود.
شرکت آلمانی بیون‌تک با همکاری شرکت دارویی فایزر اکنون در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز برای دو واکسن تطبیق داده شده با سویه امیکرون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ