عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز درباره جایگاه سازمان و اینکه زیر نظر کدام یک از مقام‌ها اداره خواهد شد صحبتی نشده و درباره این موضوع باید در صحن شورای شهر تصمیم گیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش‌ها، تعدادی از سربازان گارد ریاست جمهوری نیجر، کاخ ریاست جمهوری این کشور را محاصره کردند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت‌های حزبی بود. دوباره استعلام کرده ایم تا مشخص شود که این محرومیت تداوم دارد یا خیر؟
اسناد منتشر شده نشان می دهد که حسین سلاح ورزی در حالی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران شروع به کار کرده که پیش از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، رد صلاحیت او به تایید وزارت اطلاعات رسیده بود.
آنچه الان می‌بینیم به نظر می‌رسد دولت از برخی شعار‌هایی که خودش داده، در حال رویگردانی است؛ از جمله همین بحث ساخت یک میلیون مسکن.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
رابرت کندی، برادرزاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات با اشاره به توافق برجام آن را «منسوخ و نامناسب برای عصر حاضر» خواند و در توییتر نوشت که دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه از طریق «تقویت و ارتقای روابط بین اسرائیل و ایران»، تضمین می‌شود.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
مراکز رای‌گیری ترکیه رأس ساعت ۸ صبح به وقت ترکیه (۸:۳۰ به وقت تهران) پذیرای حضور رای‌دهندگان شده و رای‌گیری تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت؛ البته اگر تمدید نشود.
بررسی‌ها نشان داد سردسته اصلی این شبکه موریانه‌ای در داخل زندان بود و از همان چهاردیواری بسته اعضای باند را هدایت می‌کرد. بدین ترتیب تحقیقات از او برای دستیابی به دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: کسب کرسی ریاست آسیا را حق ایران می‌دانستم و برای رسیدن به آن سال‌ها تلاش و رایزنی شد.
مردم آمریکا مدت هاست که برای گفتگوی ملی در مورد این که آیا یک نظام سیاسی قرن هجدهمی از حقوق ما محافظت می‌کند یا خیر این که آیا به اندازه کافی به مشارکت مردمی پاسخ می‌دهد و این که آیا به طور موثر برای پیشبرد منافع عمومی ملی در قرن بیست و یکم کارآمد است یا خیر منتظر پاسخ به پرسش‌های شان هستند.
در دهمین جلسه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، امروز ریاست دو کمیسیون اخلاق و آموزش مشخص شد.
ریاست گروه «بریکس» در دوره جدید از چین به آفریقای جنوبی واگذار شد.
سوئد از امروز اول ژانویه ۲۰۲۳ به مدت ۶ ماه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده خواهد داشت.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از انتخاب «امیر اوحانا» به ریاست کنست این رژیم توسط حزب لیکود خبر داد.
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان تنها کاندیدای تصدی این پست در انتخابات شرکت خواهد کرد.
دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
در ۲۱ مهر ۱۴۰۰ بود که محمدعلی دهقان دهنوی صندلی ریاست خود در سازمان بورس را به مجید عشقی سپرد. از آن تاریخ تا به امروز یک سال می‌گذرد و در این یک سال بورس فراز و نشیب‌های بسیاری را به خود دیده است. در این یک سال بر بورس چه گذشت؟
کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل وقت اعلام کرده تا این لحظه تصمیم مجمع برای انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون را امضا نکرده است.
جلسه بررسی طرح بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه (س) به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور نمایندگانی ار دیگر دستگاه‌های مسئول در طرح برگزار شد.
پیشکسوت استقلال بدون اطلاع رسانی از سوی باشگاه از ریاست کمپ مرحوم حجازی کنار رفت.
چرا همیشه احساس خستگی می‌کنیم؟
جلود عراقی همان فردی است که بارها در مسابقات مهم و در رقابت های سرنوشت‌ساز در قامت عضو هیات ژوری، علیه چهره های سرشناس وزنه‌برداری ایران رای داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ