براساس گزارش‌ها، تعدادی از سربازان گارد ریاست جمهوری نیجر، کاخ ریاست جمهوری این کشور را محاصره کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع خبری به تازگی تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در خارطوم به دلیل ادامه جنگ و درگیری سنگین نظامی میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع خبر دادند.
رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور ایران در نیکاراگوئه، رئیسی و همراهان قبل از آغاز مذاکرات ابتدا نماز را بجا آوردند
منابع خبری از درگیری شدیدی خبر دادند که میان نیروهای پشتیبانی سریع و ارتش سودان در پایتخت این کشور جریان دارد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
سودان تریبون در این باره گزارش داد که پس از گذشت چند ساعت از اجرای آتش‌بس در سودان، درگیری‌های پراکنده‌ای در خارطوم و ام درمان آغاز شده است.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
مرادی با اشاره به این‌که پیش از تحقیق و تفحص در جلسه‌ای تمامی موارد به مدیرعامل وقت منطقه آزاد قشم مطرح، اما گوش شنوایی نبود، عنوان کرد: در زمان مسئولیتش در قشم در بحث واگذاری زمین یک اسم از مردمان عادی قشم نبود، اما تا دلتان بخواهد اسامی افراد ذی نفع دیده می‌شد. در این تخلفات ردپای برادر رئیس جمهور وقت به وضوح دیده می‌شود و همان زمان هم این موضوع را به وی اعلام، اما ایشان تمامی موارد را رد کرد.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
رویترز خبر داد که طرفداران بولسونارو، به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و کنگره ملی این کشور حمله کرده و وارد آنها شده اند.
اعضای تیم ملی ایران قبل از سفر به دوحه در کاخ ریاست جمهوری حاضر شدند.
گابریل بوریک رئیس جمهور شیلی در راستای جلب توجه عمومی به تغییرات آب و هوایی و مسائل زیست محیطی با استفاده از دوچرخه به کاخ ریاست جمهوری این کشور رفت.
هزاران نفر از مردم لبنان به مناسبت پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و برای دیدار خداحافظی رسمی با وی در این محل حضور یافتند.
مراسم پایان دوران ریاست جمهوری میشل عون از دقایقی پیش در کاخ ریاست جمهوری لبنان آغاز شد.
درگیری‌ها در عراق پس از یورش حامیان جریان صدر به منطقه سبز بغداد و ورودشان به کاخ ریاست جمهوری در پی کناره‌گیری مقتدی صدر، رهبر این جریان از سیاست آغاز شد.
منابع عراقی از تخلیه کاخ ریاست جمهوری از طرفداران صدر خبر دادند.
شماری از هواداران مقتدی صدر که به کاخ ریاست جمهوری یورش برده اند در استخر کاخ شنا کردند.
پس از اعلام کناره‌گیری مقتدی صدر از تمامی فعالیت‌های سیاسی،اوضاع در عراق متشنج گزارش شده است و هواداران وی به ساختمان ریاست جمهوری حمله کردند.
برنامه های تمرینی گوناگون که ارتش چین به انحای گوناگون و در استان‌های مختلف جمهوری خلق چین انجام می دهد، به نحوی به آمادگی آن برای تسلط بر تایوان ارتباط پیدا می کند.
منابع نزدیک به کاخ ریاست جمهوری لبنان تأیید کردند که میشل عون علاقه ای به ماندن در بعبدا پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ