کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل وقت اعلام کرده تا این لحظه تصمیم مجمع برای انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون را امضا نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس برگزار وحسین قنبری مهارلو با رای اکثریت اعضا مجمع سکان دار جدید هیئت فوتبال فارس شد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.
بازگشت «مهدی تاج» به ریاست فدراسیون فوتبال موج سهمگینی از واکنش های منفی به دنبال داشته و علامت سئوال های بسیاری به مسائل قضایی و مدیریتی او نسبت داده شده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
مهدی تاج بعد از رفت و برگشتی کوتاه، دوباره ریاست فدراسیون فوتبال ایران را به عهده گرفت.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نمی‌داند که لغو ناگهانی انتخابات به خاطر او بوده یا نه.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدى تاج، سیدمیرشاد ماجدى و عزیزالله محمدى به‌عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ایران در فهرست امروز به فیفا معرفى شدند
سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.
سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.
تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ