مردم آمریکا مدت هاست که برای گفتگوی ملی در مورد این که آیا یک نظام سیاسی قرن هجدهمی از حقوق ما محافظت می‌کند یا خیر این که آیا به اندازه کافی به مشارکت مردمی پاسخ می‌دهد و این که آیا به طور موثر برای پیشبرد منافع عمومی ملی در قرن بیست و یکم کارآمد است یا خیر منتظر پاسخ به پرسش‌های شان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور با آمریکا در زمینه تبادل زندانیان در ارتباط است.
رابرت کندی، برادرزاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات با اشاره به توافق برجام آن را «منسوخ و نامناسب برای عصر حاضر» خواند و در توییتر نوشت که دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه از طریق «تقویت و ارتقای روابط بین اسرائیل و ایران»، تضمین می‌شود.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اجرای طرح صلح ارائه شده از سوی دولت کی‌یف گفتگو کردند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روابط این کشور و آمریکا با تنش‌های فراوان همراه است.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تصریح «رابرت اف کندی» برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
نیکی هیلی در این ویدئوی اعلام نامزدی خود، موضع تندی علیه چین و ایران اتخاذ کرد و به اتهام پراکنی علیه پکن و تهران پرداخت.
فرمانده واحد دفاع هوافضای آمریکای شمالی تایید کرد که بالون‌های چین در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست کم سه بار بر فراز آمریکا به پرواز درآمده بودند.
رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.
سردار قاآنی: همه هنر آمریکا و اروپا پیشنهاد یک زن روسپیِ جنایتکار برای ریاست جمهوری ایران است! این‌ها قدرت که هیچ، عقل‌شان را هم از دست داده‌اند. -
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم، چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.
دفتر ریاست جمهوری لهستان از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود پس از اصابت موشک به خاک لهستان خبر داد.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت و روند آن را پیچیده می کند.
دفتر ریاست جمهوری کره‌ جنوبی در بیانیه ای از سفر هفته آینده «یون سوک یول» به انگلیس، آمریکا و کانادا خبر داد.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
جروم مایکل سگال، کارشناس امور خاورمیانه و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: بایدن اولین رئیس جمهور آمریکایی از حدود نیم قرن پیش است که برای صلح میان اسرائیل و فلسطین تلاش نمی‌کند.
تاج و رفقایش با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند!
خوشبختانه در صورت تشخیص این بیماری درمان‌هایی موثری شامل درمان‌های دارویی و جراحی برای آن وجود دارند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان برای بیماران تجویز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ