رابرت کندی، برادرزاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات با اشاره به توافق برجام آن را «منسوخ و نامناسب برای عصر حاضر» خواند و در توییتر نوشت که دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه از طریق «تقویت و ارتقای روابط بین اسرائیل و ایران»، تضمین می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا(FEC) مشغول بررسی دادخواستی است که از این سازمان می خواهد تبلیغات سیاسی که با استفاده از هوش مصنوعی کاندیدای رقیب را تخریب می کند، قانونمند سازد.
یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
یکی از دلایل نادران برای ورود به انتخابات ریاست مجلس، در رأس امور نبودن مجلس است. او معتقد است که هرسال جایگاه مجلس در ایفای این وظیفه تنزل پیدا کرده است تا جایی که اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، بدون داشتن آئین‌نامه مصوب و تعیین حدود اختیارات مطالبات‌شان را به مسئولان مجلس دیکته می‌کنند.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تصریح «رابرت اف کندی» برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تصریح «رابرت اف کندی» برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم»، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریح «رابرت اف‌کندی» کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم» تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریح «رابرت اف‌کندی» کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم» تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تصریح «رابرت اف‌کندی» کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی اینکه «ما داعش را ایجاد کردیم» تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.
با پایان یافتن زمان جمع آوری امضا برای کاندیداتوری ریاست جمهور ترکیه، ۴ نامزد ریاست جمهوری این کشور مشخص شدند.
یکی از کاندیدهای احراز پست ریاست فدراسیون هندبال، درخواست خود را پس گرفت.
بر اساس اسامی که به عنوان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۴ مطرح هستند، ۱۲ درصد کاندیداها بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن دارند، ۵۹ درصد بین ۶۰ تا ۷۰ سال سن دارند و ۱۷ درصد هم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد سن دارند.
برخی از برزیلی‌ها چندان دل خوشی از نیمار ندارند، به دلیل اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای راست‌گرا حمایت می‌کرد.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
شیخ نعیم قاسم گفت که حزب الله لبنان هنوز کاندیدای خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده است.
تهیه مسکن یکی از چالش‌های افراد جامعه است، افزایش نرخ مسکن در ازدواج جوانان هم تاثیرگذار بوده است. این معضل به اندازه‌ای ذهن جامعه را درگیر کرده که به سوژه تبلیغاتی خوبی برای کاندیدای ریاست‌جمهوری تبدیل شده است مانند ابراهیم رئیسی که وعده ساخت سالی یک میلیون خانه را مطرح کرده بود.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
سفیر سابق لبنان در اردن با اعلام رسمی نامزدی خود برای پست ریاست جمهوری این کشور، گفت: نیازی به تکرار مصیبت های سالیان گذشته نیست و همه ما قربانی تصمیمات سیاسی شده ایم.
باقرزاده کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک شد
فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای حضور در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.
حادثه برای اتوبوس کربلا - مشهد در سبزوار
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد که با توجه‌ به گسترش بارندگی‌ها، شهروندان از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ