دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به راه اندازی ۵۹ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر همه سراها فعال شوند در برنامه سه‌ساله می‌توانیم بزرگ‌ترین پارک را از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کنیم.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
سکوهای وطنی کاملا قرمز شده بود، یک سو نساجی‌چی‌ها و سویی دیگر هواداران پرسپولیس که تا صداهای‌شان به طور کامل نگرفت، بی خیال تشویق تیم محبوب‌شان نشدند.
گروهی از محققان روشی برای تولید ارزان قیمت شبیه سازهای سر آکوستیک ابداع کرده اند. آنها می توانند شیوه ورود و فراوری صوت را به خصوص در محیط های پرسروصدا مانند مهمانی اندازه گیری کنند.
مارهای پرنده بلند و نازک هستند و سرهای کشیده دارند. طول آنها ممکن است به 90 الی 120 سانتی متر برسد. مردمک‌های آن به شناسایی و تخصیص اطراف آن ها کمک می‌کند، زیرا افقی و کلیدی شکل هستند. معمولاً دارای سری صاف و سبز با چانه کرم یا صورتی رنگ و دم بسیار بلند هستند. نیش‌های آن‌ها نسبت به اندازه بدن مار نسبتاً بزرگ‌تر است.
بیست گور انسان که بیشتر آن‌ها مردان جوان بودند در دو گروه مربوط به دو دوره‌ی زمانی مختلف این محوطۀ باستانی پیدا شدند.
روزنامه جوان: تصویر زنان با موهای باز و سرهای برهنه رفته‌رفته در سطح شهر بیشتر نمود می‌یابد. زنان و دخترانی که اگر چه تعدادشان به نسبت بانوانی که حجاب شان را رعایت می‌کنند بسیار کمتر است، اما نوعی از بی‌قانونی و عصیانگری را به نمایش می‌گذارند.
دو ستاره بلندقامت سپاهان در کنار هم راهی زمین چمن مجموعه باغ فردوس شدند.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
شماره هشت تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی مقابل بازیکنان ولز برنده بود.
شاید کمتر کسی از دنبال کنندگان فوتبال گمان می‌کرد شاگردان هانس فلیک با سرهای به زمین خیره شده زمین بازی اول را ترک کنند‌.
هافبک نساجی علی‌رغم زدن گل قهرمانی حذفی نتوانست در سوپر جام این کار را تکرار کند.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ