خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
آنچه الان می‌بینیم به نظر می‌رسد دولت از برخی شعار‌هایی که خودش داده، در حال رویگردانی است؛ از جمله همین بحث ساخت یک میلیون مسکن.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
مایک پنس رسما در مقابل دونالد ترامپ قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای جمهوری‌خواه خود به مراتب پیشتر است.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با رد شایعه هک سایت ریاست جمهوری، گفت: هفته گذشته از نسخه جدید سایت رونمایی شد و امروز در تکمیل پروژه ارتقای امنیت، سایت به طور موقت از دسترس خارج شد.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
مراکز رای‌گیری ترکیه رأس ساعت ۸ صبح به وقت ترکیه (۸:۳۰ به وقت تهران) پذیرای حضور رای‌دهندگان شده و رای‌گیری تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت؛ البته اگر تمدید نشود.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه به دور دوم باعث شد تا ارزش لیر این کشور در معاملات امروز کاهش یابد.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری در توییتی نوشت که مذاکرات روسای جمهور ایران و روسیه به مدت چهار ساعت انجام شده است.
سودان تریبون در این باره گزارش داد که پس از گذشت چند ساعت از اجرای آتش‌بس در سودان، درگیری‌های پراکنده‌ای در خارطوم و ام درمان آغاز شده است.
ریاست جمهوری تونس، معاون دبیرکل اتحادیه های کارگری اتحادیه اروپا را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و از وی خواست تا ظرف 24 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
وزیر آموزش و پرورش امروز در واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی سوالات و مشکلات و شنوای درخواست‌های مردمی بود.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در راستای تحقق قانون جهش تولید دانش‌بنیان از طرح‌های ساخت بار اول در حوزه صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی حمایت می‌کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تعیین سقف قیمت بر نفت و گاز روسیه، بازارهای جهانی را متاثر خواهد ساخت.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
ضرغامی روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش‌های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای «زم» ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را ۱۴ روز در سلول انفرادی نگه می‌دارند، بعد می‌گویند ببخشید اشتباه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ