در دهمین جلسه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، امروز ریاست دو کمیسیون اخلاق و آموزش مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، ۲ طرح اولویت دار و راهبردی تصویب شد.
دوازدهمین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و ژاپن به ریاست مسئولان بخش‌های کنسولی وزارت خارجه دو کشور و مقامات کنسولی، مهاجرتی، دادگستری و پلیس بین الملل در تهران برگزار شد.
از بین چهار نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری، صلاحیت دو نفر تایید شده اما نام آنها هنوز از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
این دو گزینه در یکی از جلسات علنی مجلس به ارائه برنامه های خود می پردازند و در نهایت یکی از آن ها با رای مجلس به عنوان رییس دیوان محاسبات انتخاب می شود.
مهلت 10 روزه ثبت نام از داوطلبین پست ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به پایان رسید.
دومین مدیر استقلالی در مجموعه های ورزشی کشور نیز برکنار شد تا در یک روز شاهد برکناری دو مدیر دو مجموعه بزرگ ورزشی کشور باشیم.
برکناری مدیران استقلالی از ریاست دو ورزشگاه اصلی
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
عبدالرضا مصری که ریاست علنی امروز مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت با صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: جلسه آتی مجلس ساعت ۷:۴۵ روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.
اسامی داوطلبین ریاست،نواب رئیس و هیات اجرایی پنجاه و یکمین مجمع عمومی(انتخابی) کمیته ملی المپیک اعلام شد.
تنها دو نامزد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باقی مانده اند و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون نامه، درخواست و تماس تلفنی به رئیس جمهور طی یکسال گذشته خبر داد.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی پیش روی ورزش است که به نظر می‌رسد با وجود عدم ورود متولیان فعلی، این انتخابات حداقل به خاطر رقابت دوقطبی، رونق بیشتری نسبت به دوره پیش داشته باشد.
مجید شایسته و بهرام قدیمی برای کسب پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
حادثه برای اتوبوس کربلا - مشهد در سبزوار
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ