اسناد منتشر شده نشان می دهد که حسین سلاح ورزی در حالی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران شروع به کار کرده که پیش از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، رد صلاحیت او به تایید وزارت اطلاعات رسیده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات این فدراسیون حاضر شد، با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین (ع) به پولادگر، معاون وزیر ورزش، از وی عذرخواهی کرد.
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران طی نامه‌ای، ضمن تبریک بابت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به ریاست اتاق ایران بر آمادگی این سفارت برای همکاری همه‌جانبه در راستای منافع دو کشور تأکید کرد.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
کپی پاسپورت سردار سلیمانی از گاو صندق منزل ضیاء عبدالعزیز الموسوی یکی از مسئولان سرویس اطلاعات ملی عراق در دوران ریاست الکاظمی کشف شد. وی از افراد نزدیک و مورد وثوق مصطفی الکاظمی است. ضیاء الموسوی شب گذشته دستگیر شد.
نشست تخصصی و تعاملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه جامع امام حسین برگزار شد.
العربی الجدید اعلام کرد که یک هیات ایرانی به ریاست حسین امیرعبداللهیان به ژنو می رود.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
اعضای مجمع هیات فوتبال استان فارس پس از کش و قوس های فراوان کلید هیات فوتبال استان فارس را برای چهار سال آینده به حسین قنبری سپردند.
نمایندگان سازمان حراست کل کشور بهمراه حمید سجادی حکم ریاست حسین شهرابی بر مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان را به وی اعطا کردند.
سفیر آمریکا در بغداد از سفر هیئت عراقی به ریاست فواد حسین طی روزهای آتی خبر داد.
نام حسین رضازاده در لیست دو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برای پست های نایب رییسی و کارشناس خبره وجود دارد.
قهرمان سابق تیم ملی بوکس گفت: حسین ثوری برای بوکس ایران کار بنیادی نکرد و حالا این رشته با 5 میلیارد بدهی در برهوت است.
پس از آنکه مجمع فدراسیون بوکس حسین ثوری را از ریاست این فدراسیون برکنار کرد، وزارت ورزش سیدروح الله حسینی را برای سرپرستی انتخاب کرد.
پس از آنکه مجمع فدراسیون بوکس حسین ثوری را از ریاست این فدراسیون برکنار کرد، وزارت ورزش سیدروح الله حسینی را برای سرپرستی انتخاب کرد.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
هیئت وزارت امور خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر امروز با دکتر حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
سرویس ترجمه گوگل ۲۴ زبان جدید اضافه کرد
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
روزنامه تحت ریاست حسین شریعتمداری در مطلبی دلیل دستگیری تاجزاده را ارتباط با شبکه های بیرونی دانست.
حسین شریعتمداری بدون اشاره به پایین‌ترین درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مرزهای استدلال را جابجا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ