اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقدینگی موجود در اقتصاد کشور و ارتباط تنگاتنگ بازارهای مالی یکی از موضوعاتی است که همیشه باید به صورت چند وجهی بررسی شود.
72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همیشه در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.
قیمت گذاری دستوری همیشه بلایی برای صنایع کشور است و این رویه هیچ گاه نتوانسته است اقتصاد را به سمت درست هدایت کند.
به گفته روانشناسان گاهی فراموشی برای سلامت روان مان بهتر از به خاطر سپردن است، اما درک علل ضعف حافظه نیز به ما کمک می‌کند تا بهتر به خاطر بسپاریم.
تشنگی مداوم را باید جدی گرفت، چون ممکن است نشانه یک بیماری پنهان باشد.
متخصصان می‌گویند: شاید عادتِ دیر رسیدن در چند عامل ریشه داشته باشد از جمله درک فرد از مفهوم زمان، مدیریت زمان و شخصیت فرد.
تفاوت میان پشت‌گوش‌انداختن و دیر کردن این است که دومی بر روابط ما با دیگران اثر می‌گذارد.
مایکروسافت و گوگل معتقدند هوش مصنوعی جستجو را برای همیشه تغییر خواهد داد. تاکنون هیچ دلیلی برای باور چنین موضوعی وجود ندارد.
در برگه‌های تاریخ افغانستان، زنان همیشه مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفته و هدف‌های خاص حکومت‌ها بوده‌اند، اما با این حال آنان علاقه‌ی شدیدی به درس و تحصیل داشته‌اند. در عصر امروز نیز زنان افغانستان از تحصیل باز‌مانده‌اند و با تلاش‌های فراوان، چون آموزش غیر حضوری (آنلاین) کوشش دارند تا چیزی برای روشنایی فردا بیاموزند.
سنگ مثانه اغلب ناشی از عدم توانایی کامل مثانه است و همیشه همراه با علائم و نشانه‌ها نیست و ممکن است به طور ناگهانی همراه با درد شدید شکم و وجود خون در ادرار خود را نشان دهد.
کیهان نوشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی چرا صورتک «اتحادیه اروپا» را بازیچه شرارت‌های خود قرار داده‌اند؟ وضعیت به هم ریخته اسرائیل را ببینید که چند سال است دولت‌های آن، یک سال هم دوام نمی‌آورند.
لب‌های شما غدد چربی ندارند و تقریبا همیشه در معرض عناصر هستند؛ بنابراین اگر از آن‌ها مراقبت نکنید، بهای آن را خواهید پرداخت. برای ایمن نگه داشتن آن‌ها چه کاری می‌توانید انجام دهید؟
تابوت پله برای همیشه در جایی قرار خواهد گرفت که به وضوح از آنجا می‌توان ورزشگاه سانتوس را در فاصله‌ای نیم مایلی دید. طرفداران او بر این باورند که پله می‌تواند زمین فوتبال مورد علاقه‌اش را برای همیشه ببیند.
ظرف‌های پلاستیکی بخش جدانشدنی آشپزخانه‌های امروزی هستند، اما همیشه یک مشکل کلافه کننده ایجاد می‌کنند. ظرف‌های پلاستیکی در ماشین ظرف‌شویی درست خشک نمی‌شوند. دلیلش چیست؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مشکلات مالی این باشگاه آن هم در آستانه دربی را اتفاقی ناخوشایند توصیف کرد.
حاجی‌زاده در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. مفهوم پیش‌گیری، بیشتر به معنی کاهش خطر و پیش‌گیری از رویدادها، پیامدها و عوارض احساس پیری است.»
اگر وقتی از خواب بیدار می‌شوید احساس می‌کنید که انگار به اندازه یک ماراتن دویده‌اید یا تمام شب را بیدار بوده‌اید (و شاید هم بوده‌اید)، این یک پرچم قرمز و علامت هشدار است.
احساس من این است که پوتین هنوز در قدرت احساس امنیت می‌کند. باید توجه داشته باشیم که این دیکتاتور‌های شخصی همیشه مستعد پارانویا هستند. بنابراین، او ابزار‌های متعددی در اختیار دارد که می‌کوشد بین نخبگان تفرقه بیندازد و جناح‌های رقیب را در برابر یکدیگر قرار داده و این گونه بازی را ادامه دهد.
طی سال‌های گذشته از اواخر شهریور همیشه شناسایی موارد آنفلوآنزا آغاز می‌شد و به‌صورت تدریجی در اواخر آذر به یک پیک می‌رسید، اما امسال و در این ۲هفته موارد ابتلا به‌صورت قابل‌توجهی افزایش داشته است.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
احترام میزان ارزش و بهایی است که افراد از سوی دیگران دریافت می‌کنند. احترام خودبه خود ایجاد نمی‌شود و به دست آوردنی است. گرچه گاهی شغل، وضعیت مالی، هوش، استعداد و توانایی افراد موجب افزایش احترام می‌شود، اما چیز‌های بیشتری برای احترام گذاشتن وجود دارد.
علیرضا دبیر: من همیشه گفتم حمال کشتی هستم، با این کلمه لذت می‌برم. لباس من را مسخره می‌کنند.
چرا ۱۶ فیلم و چرا ۲۲ فیلم نه؟ همیشه قاعده جشنواره بر اساس یازده روز برگزاری جشنواره بوده است و با توجه به نوع تولیدات سینمای ایران از لحاظ کیفی حذف ۶ فیلم با مضرب ۱۱روز ( ۲۲ فیلم) نشان از یک تصمیم ناصواب دارد و می توانست باعث کاهش حواشی رایج بین فیلمسازان راه نیافته مسابقه شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ