زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران منصوب شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با موافقت هیئت وزیران طی زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
طبق گفته شهردار تهران قرار است به زودی واردات اتوبوس و تاکسی برقی انجام شود.
شهردار تهران در پاسخ به اینکه به زودی شاهد واردات اتوبوس و تاکسی برقی خواهیم بود، گفت: ان شاءالله.
شهردار تهران گفت: سرقت لوله‌های آب در تهران را نه تکذیب می‌کنم نه تایید و باید بررسی کنم.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
شهردار تهران بیان کرد: ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم. امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهر‌ها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهر‌ها هستیم.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی شهردار تهران گفت: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.
زاکانی درباره خبر انتخابش به عنوان «دستیار ویژه رئیس‌جمهور درامور آسیب‌های اجتماعی تهران» توضیح داد.
شهردار تهران در خصوص ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی، گفت: مسیر طی شده کاملا قانونی است.
سخنگوی شهرداری تهران به برخی شائبات مبنی بر رفتن شهردار تهران به دولت واکنش نشان داد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: برای کاهش سفر و تقاضای روزانه سفر بنا داریم که با توسعه خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی شهر استفاده فعلی ۳۴ درصدی مردم از حمل و نقل عمومی را به ۲ برابر برسانیم.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
زاکانی: بهمن در مسیر نوآوری صنعت خودرو گام بر می‌دارد
شهردار تهران درباره انتصاب مدیر سازمان فاوا و شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی داد.
شهردار تهران با اشاره به تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش از اروپایی‌ها ترامپ نیز همین مسیر را رفته بود و چیزی عایدش نشد و اروپایی‌ها نیز مانند ترامپ در نهایت دستشان خالی خواهد بود؛ آن‌ها در حوادث اخیر اطمینان داشتند که انقلاب اسلامی از بین می‌رود اما بار دیگر توطئه‌شان علیه انقلاب توسط مردم شکست خورد.
عبدالله گنجی که در دوره اصولگرایان در شهرداری، مدیر مسئول روزنامه زاکانی شده بود، از این روزنامه رفت. زاکانی چندی پیش او را مشاور فرهنگی خود کرد و یکی دو روزی است که نام گنجی نیز از صفحه آخر روزنامه همشهری پاک شده است. آقای گنجی پیش از این مدیر روزنامه جوان بود. او در توئیتر بیش از رسانه‌های دیگر فعال است.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از معاونان و مسئولان شهرداری پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر نیستند و شهردار تهران مدیر بی عرضه را باید تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ