رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان تنها کاندیدای تصدی این پست در انتخابات شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
خبردار شدیم باشگاه سپاهان با یک مدافع راست لیگ برتری با سابقه بازی در پرسپولیس وارد مذاکره شده است.
یک هیأت قطری به ریاست وزیر مشاور در امور خارجه قطر برای رایزنی با مقامات لبنانی وارد بیروت شد.
قطع برق کاخ ریاست جمهوری اوکراین همزمان با سخنرانی و حمایت نخست وزیر ایتالیا از کی‌یف، رئیس جمهور اوکراین را به یاد شغل قبلی‌اش انداخت!
معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ۷۵ درصد از ۳۳۰ پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می‌شود.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفتگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
احمد مددی، ریاست مجموعه ورزشی آزادی بعد از قطعی برق در بازی پرسپولیس و تراکتور و آغاز این بازی با تاخیر از ریاست این مجموعه برکنار شد.
با وجود اظهار نظر دو پهلوی وزیر ورزش درباره محمدرضا داورزنی، او قطعا تا پایان دوره ریاست خود به کارش در فدراسیون والیبال ادامه خواهد داد.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
ریاست معزز مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اگر فردا صبح که از خواب بیدار شوند، آب در لوله‌های خانه‌شان نباشد و برق و گاز قطع شده باشد، چه خواهند کرد؟ آیا اولویت‌ها را نمی‌فهمیم یا نمی‌خواهیم بفهمیم؟
هاشمی طبا نوشت: ریاست معزز مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اگر فردا صبح که از خواب بیدار شوند، آب در لوله‌های خانه‌شان نباشد و برق و گاز قطع شده باشد، چه خواهند کرد؟ آیا اولویت‌ها را نمی‌فهمیم یا نمی‌خواهیم بفهمیم؟
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
علیرضا خدایی به صورت قطعی از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی پیش روی ورزش است که به نظر می‌رسد با وجود عدم ورود متولیان فعلی، این انتخابات حداقل به خاطر رقابت دوقطبی، رونق بیشتری نسبت به دوره پیش داشته باشد.
حمید استیلی می گوید که فدراسیون سه بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک دید اما اسکوچیچ به آنها اعلام کرد برگزاری دو دیدار نیز کفایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ