طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، پرواز تهران- زاهدان- مشهد تغییر مسیر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
با انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال، فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است.
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اخیراً در مورد سیاست خارجی انعطاف‌پذیر سخن گفته‌اند. ایران در حال ترمیم روابطش با کشور‌های عرب خلیج‌فارس است و سفر هیثم بن طارق السعید، سلطان عمان به تهران، نشانه دیگری از این انعطاف است، زیرا عمان همیشه به‌عنوان یک میانجی بین تهران و غرب عمل کرده است. در عین حال، بسیاری از افسران ارشد سپاه پاسداران همیشه درباره برجام، یا همان توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بین ایران و گروه ۱+۵ انتقاد کرده‌اند.
رحیمی‌جهان‌آبادی درباره تصمیم تغییر شمخانی، گفت: به‌هرحال رئیس دولت اختیاراتی دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. اما پیامد‌های این تغییر قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانم دیدگاه دبیر جدید چیست و چقدر متفاوت با شمخانی است. قدر مسلم خلأ تجربه شمخانی و دیدگاه‌های مرضی‌الطرفین او در جناح‌های سیاسی در شورایعالی امنیت ملی پر نخواهد شد و وجود شمخانی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر بود.
منابع عبری امروز پنج‌شنبه از تغییر مسیر پروازهای فرودگاه بن‌گوریون در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم، خبر دادند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یک میلیون و ۷۹ هزار هنرجو در سه پایه تحصیلی عدد قابل توجه و قابل قبولی است که تاکنون چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب این عدد به دست نیامده بود.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.
شهردار منطقه ۱۳ از تغییر جهت حرکت خودروها در برخی از معابر منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی محدوده توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه موفق شده است کل صادرات نفتی که بر سر اوکراین، هدف تحریم‌های غربی قرار گرفته بود را به کشورهای دوست تغییر دهد.
داده های یک پایگاه رهگیری نشان می دهد که پس از سقوط یک پهپاد ارتش آمریکا در دریای سیاه، این کشور مسیر پهپادهای خود را تغییر داده است.
جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
در حالی که عناوین اخیر خبری، پتانسیل تانک‌های جنگی غربی و سیستم‌های دفاع هوایی پاتریوت را برای تأثیرگذاری بر نتیجه جنگ برجسته کرده‌اند، این تسلیحات هنوز در جنگ در اوکراین مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. اما سلاح‌های دیگری وجود دارند که تا همین حالا به تغییر مسیر جنگ کمک کرده‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
کارشناس بازار سکه و طلا پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط فعلی بازار و تعطیلی فردا، بازار طی روزهای پیش‌رو (حداقل تا روز یکشنبه) تغییر چندانی نداشته باشد.
تربت حیدریه ـ امام جمعه کدکن گفت: انقلاب اسلامی ایران یک مسیر اشتباه را تغییر داد.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
ناسا اعلام کرد فضاپیمایی که عمدا به سیارکی دوتایی برخورد کرد به طور موفقیت آمیز مدار آن را تغییر داده است.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مسیر اقتصادی ایران باید دارای اهداف مشخص باشد و نباید با تغییر دولت مسیرهای اقتصادی نیز تغییر کند در این حال می توان شاهد رشد اقتصادی مناسب بود.
یک پرواز عادی از کوالالامپور به تایوان از دریای جنوبی چین عبور می کند و زمان پروازی آن کمتر از پنج ساعت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ