شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مسیر اقتصادی ایران باید دارای اهداف مشخص باشد و نباید با تغییر دولت مسیرهای اقتصادی نیز تغییر کند در این حال می توان شاهد رشد اقتصادی مناسب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصر و ترکیه بر سر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به ۱۵ میلیارد دلار توافق کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی باید در مسیر چشم‌انداز کشور باشد و بودجه کشور هم در جهت تحقق آن تخصیص یابد که این روند در وضعیت کنونی رعایت نمی‌شود.
رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش تولید در ایران‌خودرو و توان خودروسازان داخلی در تامین نیاز واقعی بازار، گفت: نباید با نقدهای غیرمنصفانه در مسیر تخریب و سرکوب این صنعت حرکت کنیم.
ظرفیت‌های توسعه کشورمان آنقدر بالا است که با تصمیم‌های علمی و سخت اقتصادی و برداشتن گام‌های حساب شده می‌توان کاری کرد تا احکام برنامه هفتم در میدان تحقق یابد و به یادگار روی کاغذ نماند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر موفقیت‌های چشمگیر زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف و مسیر رو به رشد آنها در تعاملات اقتصادی تاکید کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از اهداف ما در برنامه هفتم رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی است که رسیدن به این هدف کار سختی نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
معاون بارسلونا وضعیت اقتصادی این باشگاه را بررسی کرده و شرایط احتمال بازگشت لیونل مسی را توضیح داد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مسیر آغاز شده برای کاهش اثرگذاری دلار در مبادلات اقتصادی منطقه‌ای و بین‌المللی سلطه غرب بر اقتصاد جهانی را به حداقل ممکن تقلیل خواهد داد.
وزیر خارجه امارات در جریان سفر به یونان موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی و تجاری را با نخست‌ وزیر این کشور، مورد رایزنی قرار داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سوی مردمی‌سازی اقتصاد مدتی است در ایران آغاز شده اما این حرکت کند است، البته در این مسیر نباید مردمی‌سازی را با خصولتی‌سازی اشتباه بگیریم.
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،‌ آموزش و ترویج آن کشاورزی گفت: از مولفه‌های امنیت غذایی، دسترسی اقتصادی است و محصولات شیلاتی در این زمینه نیاز به تحقیق و توسعه دارد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با صدور بخشنامه‌ای در ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱، مهلت شناسه‌دار کردن حساب‌های دریافت و درآمدی یا متمرکزشده نزد بانک مرکزی را تا پایان آذرماه، تعیین کرد.
مهدی خطیبی گفت: ایران خودرو کنونی کم ترین شباهتی به دو سال قبل ندارد و در تمام شاخص های کمی و کیفی به طور معجزه آسایی جلو هستیم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه نظام تحریم‌های یک جانبه مُخل روند توسعه و موجب تصاعد بحران‌های منطقه‌ای و جهانی است بر لزوم ایجاد نهاد‌های مشترک و هم افزا برای مقابله با تحریم‌ها و فعال سازی ظرفیت‌های بین‌المللی علیه تحریم و کشور‌های تحریم کننده تآکید کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه نظام تحریم‌های یک جانبه مُخل روند توسعه و موجب تصاعد بحران‌های منطقه‌ای و جهانی است بر لزوم ایجاد نهاد‌های مشترک و هم افزا برای مقابله با تحریم‌ها و فعال سازی ظرفیت‌های بین‌المللی علیه تحریم و کشور‌های تحریم کننده تآکید کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صبح امروز با ایگورلویتین دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدارسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان ایفای نقش مکمل ایران و روسیه را در حوزه انرژی ضروری دانست و گفت: همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه در مسیر توافقات راهبردی است.
رئیس مجلس با بیان اینکه جراحی اقتصادی ناقص اجرا شد، گفت: ما باید با سبد کالا، معیشت مردم را تأمین می‌کردیم، اگر سبد کالایی داده می‌شد، حتماً مردم راضی‌تر بودند.
در شرایط حساس کنونی به چنین ظرفیت‌های نیاز داریم و باید مانع از ناامیدی و سوق دادن نخبگان به مهاجرت شویم. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و انواع چالش‌های بیرونی قرار دارد و دشمنان نظام از هر سو برای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقشه می‌کشند، نباید یک مجموعه دولتی از داخل کشور به آن‌ها صدمه بزند.
رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه نباید تولیدکننده در مسیر بروکراسی اداری معطل بماند، گفت: تولیدکننده و کارآفرین خط سبز اقتصاد کشور است و اگر جایی نیاز باشد قوانین را تسهیل می‌کنیم
مشاور ارشد شورای امنیت انرژی آمریکا در گفت‌وگویی تفصیلی با اسپوتنیک، تاکید کرد که اروپایی‌ها با اعمال تحریم جدید علیه مسکو، عملا در مسیر «خودکشی اقتصادی» گام برداشته‌اند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در مسیر دیپلماسی اقتصادی لازم نیست نگاهمان صرفاً دولتی باشد، بلکه می‌توان از طریق ارتباط با نهادها و آژانس‌های غیردولتی کار را پیش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ