در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
مشهد- رئیس پلیس راه نیشابور علت واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور سبزوار را تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید اعلام کرد.
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اخیراً در مورد سیاست خارجی انعطاف‌پذیر سخن گفته‌اند. ایران در حال ترمیم روابطش با کشور‌های عرب خلیج‌فارس است و سفر هیثم بن طارق السعید، سلطان عمان به تهران، نشانه دیگری از این انعطاف است، زیرا عمان همیشه به‌عنوان یک میانجی بین تهران و غرب عمل کرده است. در عین حال، بسیاری از افسران ارشد سپاه پاسداران همیشه درباره برجام، یا همان توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بین ایران و گروه ۱+۵ انتقاد کرده‌اند.
رحیمی‌جهان‌آبادی درباره تصمیم تغییر شمخانی، گفت: به‌هرحال رئیس دولت اختیاراتی دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. اما پیامد‌های این تغییر قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانم دیدگاه دبیر جدید چیست و چقدر متفاوت با شمخانی است. قدر مسلم خلأ تجربه شمخانی و دیدگاه‌های مرضی‌الطرفین او در جناح‌های سیاسی در شورایعالی امنیت ملی پر نخواهد شد و وجود شمخانی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر بود.
منابع عبری امروز پنج‌شنبه از تغییر مسیر پروازهای فرودگاه بن‌گوریون در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم، خبر دادند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یک میلیون و ۷۹ هزار هنرجو در سه پایه تحصیلی عدد قابل توجه و قابل قبولی است که تاکنون چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب این عدد به دست نیامده بود.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.
شهردار منطقه ۱۳ از تغییر جهت حرکت خودروها در برخی از معابر منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی محدوده توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه موفق شده است کل صادرات نفتی که بر سر اوکراین، هدف تحریم‌های غربی قرار گرفته بود را به کشورهای دوست تغییر دهد.
داده های یک پایگاه رهگیری نشان می دهد که پس از سقوط یک پهپاد ارتش آمریکا در دریای سیاه، این کشور مسیر پهپادهای خود را تغییر داده است.
کارشناس بازار سکه و طلا پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط فعلی بازار و تعطیلی فردا، بازار طی روزهای پیش‌رو (حداقل تا روز یکشنبه) تغییر چندانی نداشته باشد.
دبیر مقدم گفت: هنگام عمل بلع، یکسری اعمال پشت سر هم اتفاق می‌افتد که مانع از ورود غذا به دستگاه تنفسی شود، در برخی از حیوانات، دستگاه تنفس و دستگاه گوارش از ابتدا از هم جدا هستند، اما در انسان، ابتدای مسیر دستگاه گوارش و تنفس با هم مشترک است. در واقع ارگانی که باعث می‌شود، هوا به مجاری تنفسی و غذا به مجاری گوارشی راه پیدا کند، حنجره است.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
ناسا اعلام کرد فضاپیمایی که عمدا به سیارکی دوتایی برخورد کرد به طور موفقیت آمیز مدار آن را تغییر داده است.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تغییر چندانی نداشت اما تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار آمریکا و چشم انداز کاهش تولید اوپک پلاس، در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی در پنج هفته گذشته قرار دارد.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مسیر اقتصادی ایران باید دارای اهداف مشخص باشد و نباید با تغییر دولت مسیرهای اقتصادی نیز تغییر کند در این حال می توان شاهد رشد اقتصادی مناسب بود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ