مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده ادعای پاکو خمس را مبنی بر اینکه تمام اعضای بازیکنان با نظر او بسته نشده‌اند، تکذیب کرد.
مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که از مدیران ایرانسل شنیده که آنها اسپانسر استقلال نخواهند شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره مبلغ انتقال امیرحسین حسین زاده شفاف سازی کرد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نشستی با اصحاب رسانه آخرین وضعیت این مجموعه را شرح داد.
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
مدیرعامل سابق پرسپولیس ادعا‌های عجیبی در خصوص جدایی کریم باقری مطرح کرد.
مدیرعامل پرسپولیس تهران در گفت‌وگویی زنده ادعایی جنجالی طرح کرد که ممکن است با واکنش‌های متفاوت روبرو شود.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی است که مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارند، اما بدهی استراماچونی را نداده‌اند.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
بخش عجیب برنامه شب گذشته فوتبال برتر، به صحبت‌های رد و بدل شده میان علی فتح‌الله‌زاده و حسین قربانزاده بر سر چک‌های مدیرعامل استقلال برمیگردد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت چک هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ خود پاس شده اند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مدعی است که جدایی سینا اسدبیگی در روزهای پایانی نقل و انتقالات و حضورش در پرسپولیس خسارتی 20 میلیاردی به این باشگاه وارد کرده است.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه در جذب بازیکن خارجی اجازه فعالیت دلال‌ها را نداد است.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد: اساسا هیچ دستوری مبنی بر عزل یا نصب مدیرعامل شرکت‌های اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از سوی رئیس‌جمهور سابق و یا دفتر ریاست‌جمهوری صادر یا اعلام نشده است.
خبرنگار وب سایت آجان اسپور ترکیه مدعی شد که مالک فنرباغچه برای جذب طارمی مجددا تلاش خواهد کرد.
افشاگری مدیرعامل پرسپولیس به ادعای رضاییان: رامین بیش از ۶ میلیارد گرفته!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ