الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی باردیگر به پایتخت روسیه حمله کردند.
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب‌های ۵۰۰ پوندی، با موفقیت منهدم شدند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان ما ست.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که پرواز پهپادهای آمریکایی در حریم هوایی عراق سؤال برانگیز است.
نمایش پهپادهای مهاجر ۶ با قابلیت انجام عملیات جنگ الکترونیک، ابابیل ۵ و کمال ۱۲ در رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بیش از ۵۰ فروند از سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش در مراسم رژه روز ارتش به نمایش گذاشته شدند.
امیر نعمتی با بیان اینکه سامانه پدافندی شهید مجید در نیروی زمینی مورد تست و ارزیابی عملیاتی قرار گرفته است، عنوان کرد: این سامانه امروز وارد چرخه عملیاتی پدافند هوایی نیروی زمینی شده است.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد پهپادهای این کشور نمی توانند در برابر پدافند دفاعی روسیه دوام بیاورند.
سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور گفت: پهپادها برای استان هایی که مسیر طولانی دارند، استفاده می‌شود مانند استان فارس و کرمان که پَهناور هستند.
داده های یک پایگاه رهگیری نشان می دهد که پس از سقوط یک پهپاد ارتش آمریکا در دریای سیاه، این کشور مسیر پهپادهای خود را تغییر داده است.
تصاویری از پهپادهای مختلف در جریان رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پهپادهای یمنی با نفوذ به سپر دفاعی آمریکا در حضرموت، قاچاق محموله نفتی جدید از این منطقه را در شرق یمن را ناکام گذاشتند.
پس از حمله پهپادی روز گذشته به بارزترین بندر نفتی در جنوب یمن زنگ خطر برای کشتی های خارجی به صدا درآمده و این حمله آثار خود را نمایان ساخته است به طوری که کشتی های غارتگر از منطقه می‌گریزند.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
در رسانه های غربی، پهپادهای انتحاری ایران (شاهد 136)، به نام پهپادهای کامیکازی معروف شده اند.
در رسانه های غربی، پهپادهای انتحاری ایران (شاهد 136)، به نام پهپادهای کامیکازی معروف شده اند.
موجی از حملات پهپاد‌های کامیکازه (انتحاری) بامداد دوشنبه کی‌یف پایتخت اوکراین را درنوردید و آژیر‌های هشدار را در سرتاسر پایتخت در حالی که مردم به سمت محل کار خود می‌رفتند به صدا درآورد. به گفته مقامات اوکراینی، کی‌یف چهار بار مورد حمله نیرو‌های روسی با استفاده از پهپاد‌های کامیکازه قرار گرفت. حداقل چهار نفر در این شهر کشته شدند.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی استفاده از پهپادهای تهاجمی برای کشتار فلسطینیان در کرانه باختری را تأیید کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آمریکایی نوشت که ارتش روسیه هم اکنون به طور گسترده از پهپادهای انتحاری ایرانی به ویژه شاهد ۱۳۶ در عملیات‌های نظامی هر روزه خود استفاده می‌کند.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
وزیر دفاع طالبان بر این باور است که پاکستان به پهپادهای آمریکا اجازه داده تا از طریق حریم هوایی این کشور، وارد افغانستان شوند.
قم- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پهپادهای ارتش امروز مسلح هستند و رادارهای بومی با برد ۳ هزار کیلومتری داریم.
در ادامه سیاست‌ها و اقدامات جنگ‌افروزانه آمریکا در اوکراین، تارنمای وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که ظرف یک ماه آینده، پهپادهای کامیکازه، به ارتش اوکراین تحویل داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ