وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه موفق شده است کل صادرات نفتی که بر سر اوکراین، هدف تحریم‌های غربی قرار گرفته بود را به کشورهای دوست تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سومین اجلاس روسی آفریقایی در سن پترزبورگ از مانع تراشی غرب در مسیر صادرات کود مجانی روسیه به آفریقا خبر داد.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: چنانچه بخواهیم در مسیر مهار تورم و رشد تولید گام برداریم، باید بر رفع موانع تولید و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، تمرکز کنیم.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به تمایل بالای کشورهای همسایه برای بهره‌گیری از دانش فنی ایران در زمینه اکتشاف اشاره کرد و از مذاکرات برای صادرات دانش بومی و تجهیزات به این کشورها خبر داد.
رئیس کل گمرک با بیان اینکه ۷۰ درصد اظهارنامه شرکت های دانش بنیان از مسیر سبز گمرکی ترخیص می‌شود، گفت: این شرکتها امسال ۳۷ میلیون دلار صادرات و ۳۰۸ میلیون دلار واردات داشته اند.
یک مقام فرانسوی به سنگ اندازی واشنگتن در مسیر صادرات گاز به لبنان اشاره کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با پیگیری های مقامات استانی و همچنین تلاش صادرکنندگان، محموله پرتقال و کیوی توسط ۱۰ کانتینر یخچالی از این بندر به کشور روسیه صادر شد.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.
مسیح کشاورز از آغاز صادرات برنج ایرانی به کشورهای عربی، آمریکایی و روسیه خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کشور شده است.
مدیر صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: صادرات اقتصادی بر اساس شعار اصلی سایپا که تولید اقتصادی است امسال در دستور کار قرار گرفته و دستاوردهای خوبی را ایجاد کرده است.
نشان ویژه «مدیر منتخب خلاق» نخستین همایش ملی اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی با در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
سرب یکی از مواد اولیه اصلی باتری بوده و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت با این شرایط ایران چه جایگاهی در صنعت سرب دنیا دارد.
مدیر دیسپچینگ شرکت گاز گفت: برای صادرات گاز دو مساله وجود دارد یکی تعهدات بین المللی و دیگری قرارداد های جدید که در حال حاضر قرار داد جدیدی برای صادرات گاز در دستور کار نیست.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در جریان سفر گروهی از وزارت برق عراق به ایران، از افزایش صادرات گاز به این کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.
​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی‌نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی این بانک منصوب شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از شروع فعالیت مجدد صادرات گاز مایع از بندر شهید باهنر خبر داد.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ