پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی اش از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران حساب کرده است.
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
دو ستاره باتجربه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته‌اند و فصل جدید را در تیم دیگری شروع می‌کنند.
پرسپولیس در آستانه پیروزی در دومین بازی دوستانه قرار دارد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در آستانه بازی دوستانه به لهستان به ستایش از جواشوا کیمیش پرداخت و او را با اسطوره‌های بسکتبال مقایسه کرد.
رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.
سیامک نعمتی و محمد عمری در بازی دوستانه امروز پرسپولیس هم غایب بودند.
در فاصله ۲۴ ساعت تا بازی با مس کرمان و جدال هفته آینده پرسپوليس و استقلال، دو ستاره سرخپوش مصدوم شدند تا وضعیت مبهمی برای این بازی داشته باشند.
در آستانه بازی ایران - روسیه، مقامات فدراسیون‌های فوتبال دو کشور دیداری با یکدیگر داشتند.
روی کین و گری نویل، دو اسطوره منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیم‌شان با لیورپول به ستایش از مارکوس رشفورد پرداخته و او را مهمترین بازیکن این روزهای شیاطین سرخ دانستند.
آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، که در بازی قبلی تیمش با رئال مادرید لحظات پرتنشی با وینیسیوس داشته در آستانه بازی دو تیم در روز یکشنبه علیه ستاره برزیلی رئال موضع‌گیری کرد.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا شاید سرخ‌ها یک شوک بزرگ دیگر را هم متحمل شوند.
بازیکن مس کرمان در دیدار دوستانه این تیم دچار مصدومیت شد.
تیم ملی آرژانتین در آستانه جام جهانی قطر در یک بازی دوستانه به مصاف امارات رفت و موفق شد با نتیجه 5-0 به پیروزی برسد.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه انتخابی جام جهانی به مصاف دو تیم باشگاهی می‌رود.
یوسیپ ماسیچ، ستاره این روزهای دیناموزاگرب که در کرواسی او را جایگزینی مناسب برای بروزویچ در تیم ملی می‌دانند دو سال پیش در آستانه مرگ و در حال مبارزه سنگین با سرطان بود.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
پل پوگبا و فدریکو کیه‌زا، دو ستاره یوونتوس، امیدوار هستند که در بازی برگشت برابر بنفیکا بتوانند در ترکیب این تیم به میدان بروند.
مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، زوج خط حمله منچستریونایتد، آماده بازگشت به اردوی تیم ملی انگلیس هستند.
مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، زوج خط حمله منچستریونایتد، آماده بازگشت به اردوی تیم ملی انگلیس هستند.
آنخل دی ماریا و وویژک شزنی، دو ستاره مصدوم یوونتوس، فرصت بازگشت به میدان را پیدا کرده اند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ