یک پرواز عادی از کوالالامپور به تایوان از دریای جنوبی چین عبور می کند و زمان پروازی آن کمتر از پنج ساعت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای نیمار به ریاض رسید تا این بازیکن فردا به صورت رسمی به هواداران الهلال معرفی شود.
بوئینگ ۷۴۷ پرنده‌ای که لقب ملکه آسمان‌ها را به خود اختصاص داده بود از مشهورترین هواپیما‌های جهان است. هر چند که این هواپیما دیگر در خط تولید بوئینگ نیست و داستانش به پایان رسیده است، اما هنوز در بسیاری از خطوط هوایی جهان مشغول فعالیت است.
سید محمد موسوی امروز در کنار سایر ملی پوشان به ارومیه سفر نکرد.
بر اساس اعلام وزارت فوریت های اضطراری روسیه، یک فروند هواپیمای آب‌نشین در منطقه «کراسنویارسک» این کشور سقوط کرد و بر اثر آن ۲ نفر کشته شدند.
هواپیمای خصوصی لژیونر ایرانی برای امضای قرارداد!
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت باید حامی اصلی صنعت هواپیمایی باشد تا ناوگان هواپیمایی ظرفیت مسافری را افزایش دهد. بنابراین از ظرفیت‌های مالی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری برای حمایت از مجموعه‌های فعال به کار می‌گیریم.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
مهندسان انستیتو فناوری ماساچوست(ام آی تی) موتوری یک مگاواتی ابداع کرده اند که گامی مهم در ساخت هواپیماهای برقی بزرگ در آینده است.
هواپیمای فضایی چندبار مصرف و مرموز چینی پس از گذراندن ۲۷۶ روز در فضا روی زمین نشست.
یک فروند هوایپما در کشور نپال هنگام برخاستن از باند فرودگاه دچار آتش‌سوزی شد.
یک فروند هواپیمای ایرباس تهران- پکن شرکت ماهان در آسمان آلماتی دچار نقص فنی شد.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ متعلق به روسیه بر فراز دونتسک خبر می دهند.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که یک فروند هواپیمای گشتی آمریکا امروز نزدیک مرزهای این جزیره در مسیر شمال به جنوب پرواز کرده است.
افراد مسلح یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به خطوط هوایی Susi Air را ربودند و یک خلبان نیوزیلندی و ۵ نفر از مسافران آن را در استان پاپوآ غربی اندونزی به گروگان گرفتند.
شبکه خبری المیادین از ورود چهارمین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران به زلزله زدگان سوری به فرودگاه حلب خبر داد.
خبرگزاری رسمی سوریه از ورود نخستین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران جهت زلزله زدگان سوری به فرودگاه دمشق خبر داد.
بازیکنان تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی دلچسب مقابل ذوب آهن با جت اختصاصی ام بریر شرکت هواپیمایی آتا به تبریز بازگشتند.
سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی یا دارپا شرکت Aurora Flight Sciences را برای فاز دوم طراحی یک هواپیمای انقلابی به نام X-Plane در برنامه «کنترل هواپیمای انقلابی با عوامل جدید» یا CRANE، انتخاب کرد.
رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
سازمان هواپیمایی عراق از اختصاص بیش از ۶۰۰ پرواز اضافی برای انتقال زائران اربعین امام حسین (ع) خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رکود مانع سرمایه گذاری می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ