جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرباس ۳۰۰-۳۴۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP-APA که صبح امروز (دوشنبه) از تهران عازم استانبول بود، به دلیل نقص فنی موتور نتوانست به پرواز خود ادامه دهد.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ در دانگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه برگزار شد.
سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نیروی هوایی ارتش صبح امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی شد.
صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه تمرین امداد هوایی با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با فرمان شهردار پایتخت آغاز شد.
تیم جوانان فوتبال ایران صبح امروز با پرواز چارتر عازم ازبکستان شد.
مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند که در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.
بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی صبح امروز با پرواز چارتر راهی شهر بیشکک محل برگزاری بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی شد.
تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی صبح امروز با پرواز چارتر راهی شهر بیشکک محل برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی شد.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
برای سومین بار در هفته جاری با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت صبح روز گذشته قلب جوان یزدی به تهران منتقل شد.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.
از چندی قبل به همت سازمان‌های مختلف مثل ارتش، نیروی انتظامی، سازمان اورژانس و... قلب بیماران مرگ مغزی شده با استفاده از هواپیما، بالگرد و اورژانس از شهرستان‌ها به تهران منتقل می‌شود. این بار نیز تیم ویژه‌ای برای انتقال قلب بیمار مرگ مغزی یزدی تشکیل شد و اعضای این گروه صبح پنجشنبه سوار بر یک هواپیمای جت متعلق به ارتش از تهران به‌سوی یزد پرواز کردند.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت:مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
پرواز شماره ۹۷۳۵ که قرار بود در ساعت ۹:۳۰ صبح از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول پرواز کند با مخالفت خلبان این پرواز به علت صافی لاستیک هواپیما روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ