معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یک میلیون و ۷۹ هزار هنرجو در سه پایه تحصیلی عدد قابل توجه و قابل قبولی است که تاکنون چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب این عدد به دست نیامده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کائو گفت: ما در حال یافتن شواهدی هستیم که نشان می‌دهند نوع متفاوتی از مکانیسم دینام وجود دارد که مغناطیس این ستاره‌ها را هدایت می‌کند. گام بعدی ما این است که بررسی کنیم آیا مغناطیس تقویت‌شده در مقیاس بسیار بزرگتر نیز اتفاق می‌افتد. اگر بتوانیم بفهمیم که در فضای داخلی این ستاره‌ها چه می‌گذرد، علم را به مسیر جدیدی هدایت خواهیم کرد.
میامی- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: ایجاد روگذر به شکلی که بر طبق فنس‌کشی یوزپلنگ ها از مسیر آن‌ها هدایت شوند، بهترین گزینه ایمن سازی کریدور میاندشت میامی محسوب می شود.
وزیر امور خارجه گفت: روابط ایران و جمهوری آذربایجان به گونه‌ای است که می‌توانند مسائل و مشکلات موجود را به صورت دو جانبه حل و فصل نموده و آن را به مسیر صحیح خود هدایت کنند.
صبح پنجشنبه در پی حمله موشکی اوکراین به پل روستای «چونگار» که بخش‌های تحت کنترل روسیه در منطقه «خرسون» را به شبه‌جزیره کریمه متصل می‌کند، عبور و مرور از این پل به مسیر دیگری هدایت شد.
رضا عنایتی در حالی کار خود را به عنوان سرمربی تیم امید آغاز کرد که در اولین گام موفق شد شاگردانش را در مسیر بسته نگه داشتن دروازه هدایت کند.
بررسی‌ها نشان داد سردسته اصلی این شبکه موریانه‌ای در داخل زندان بود و از همان چهاردیواری بسته اعضای باند را هدایت می‌کرد. بدین ترتیب تحقیقات از او برای دستیابی به دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
گوارد گفت، این احتمال وجود دارد که این دو هواپیما از یک سیستم موقعیت یاب جهانی استفاده نمی‌کردند، بلکه به صورت دستی کنترل می‌شدند و این نشان می‌دهد آن‌ها از یک مکان نزدیک پرتاب یا فقط هدایت شده‌اند تا مسیر خود را به سبک کامیکازه (راهپیمایی) طی کنند.
با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی این باشگاه به همکاری خود با حمید مطهری پایان داد و هدایت مازنی ها در ادامه مسیر به کارلوس هرناندس اسپانیایی محول شد.
همچون مورینیو، کونته هم نتوانست تاتنهام را به مسیر موفقیت هدایت کند.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
دستیاران ایرانی و پرتغالی ساپینتو استقلال را در مسیر پیروزی مقابل حریف قعرجدولی خود هدایت کردند.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
تحقیقات اولیه پرونده باید توسط ضابطان قضایی انجام شود، حال اینکه اگر مقام قضایی ضابط را در هنگام تشکیل پرونده قضایی به درستی هدایت نکند، مسیر رسیدگی به پرونده قضایی تشکیل شده تا فرایند رسیدگی در دادگاه تجدید نظر در مسیر صحیح خود پیش نخواهد رفت.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: آنچه را که ملت ما در هفته‌های اخیر شاهد بودند، همه‌ی پلن بی آمریکایی‌ها بود و الحمدالله در این مسیر با بصیرت ملت و هدایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.
کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، از شرایط این تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ راضی است.
ژوزه مورایس در نشست خبری پس از مصاف برابر تراکتور به خبرنگاران کدهایی از عصبانیت به دلیل رفتار برخی بازیکنانش نشان داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراضات مدنی باید در مسیر خودش هدایت شود. البته اعتراض یعنی نقد و نقد هم باید مبانی داشته باشد. از سوی دیگر ما هم باید بین این‌ها تکفیک ایجاد کنیم و با هر بخش متناسب با ویژگی‌های آن بخش رفتار کنیم، مهم این است بعد از مدیریت صحنه بنشینیم عالمانه بررسی کنیم و ببینیم منشا مشکلات کشور کجاست؟
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
فرمانده قرارگاه اربعین گفت: از امروز ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع است؛ تمامی ماشین‌ها به پارکینگ اربعین هدایت می‌شوند و مسیر از پارکینگ اربعین به بعد مسدود است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به شفاف سازی در مسیر فروش املاک شهرداری گفت: شهرداری تهران را به لحاظ تأمین مالی و شفافیت به سمت بازار سرمایه هدایت کردیم.
تولاّ، مؤمنان را به سوی نیکیها و نیکان جذب می کند و به مانند نیروی جاذبه ای قوی، خواه ناخواه آنان را در مسیر حق نگاه می دارد. از این روی، مؤمنان با تولاّ هم حرمت نیکان رانگاه می دارند و هم خود را در مسیر آنان قرار می دهند و به سوی حق می روند. و تبرّا آنان را از بدیها و بدها دور می سازد و به مانند نیروی دفع کننده ای خواسته و ناخواسته آنان را از مسیر باطل که علامتش ناپاکان امت هستند، دور می سازد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ