کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقبره عجیب در مکزیک با حدود ۱۶۰۰ سال قدمت باستان‌شناسان را شگفت‌زده کرد. این مقبره در بقایای شهر تاریخی زاکاتکاس در دل جنگل‌های بارانی مکزیک که پروژه کاوش در آن از دهه ۵۰ میلادی آغاز شده، کشف شد.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
تیم ملی والیبال ایران امروز در یک دیدار هیجان‌انگیز مقابل قهرمان جهان قرار می‌گیرد.
سحابی عقاب (معروف به مسیه ۱۶ یا M ۱۶ و NGC ۶۶۱۱ و همچنین به عنوان سحابی ملکه ستاره شناخته می‌شود) یک خوشه باز جوان از ستارگان در صورت فلکی مار است.
امیر روستایی دومین گل الشحانیه را در دیدار مقابل الغرافه به ثمر رساند و با گلی که در ضربات پنالتی زد، تیمش را به نیمه نهایی بُرد.
با پیروزی دیشب میلانو مقابل پروجا بازی پنجم تعیین می‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی خواهد رفت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، می تواند امشب مقابل بایرن مونیخ به یک رکورد شگفت انگیر دیگر دست یابد.
فولاد خوزستان هرگز مقابل الهلال موفق نبوده اما برابر دیگر حریفان عربستانی نتایج خوبی کسب کرده است.
ناپولی بعد از تساوی 2-2 با کرمونزه در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شده و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
روز گذشته و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، صنعت نفت موفق شد در ورزشگاه وطنی، نساجی را شکست دهد و دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.
فردا از ساعت 23.30 خوونتود تورمولینوس با مالکیت شهرام هوشفر در دور دوم جام حذفی فوتبال اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
مرحله سوم جام حذفی امروز با صعود فجرسپاسی و البته حذف شمس آذر قزوین پیگیری شد.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
تیم های ملی فوتبال برزیل و سوئیس به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافتند و تیم های کامرون و صربستان به جمع حذف شده های جام اضافه شدند.
آنتونیو رودیگر آلمان را یکی از مدعیان قهرمانی جهان می داند ولی گفت که در بهترین فرم نیستند و کسب این جام بیشتر به یک شگفتی شبیه خواهد بود.
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:علیرضا دبیر همیشه برای کشتی گیران شگفتی می سازد و این بار هم در کنار پاداش فدراسیون جهانی فدراسیون کشتی هم در این پاداش سهیم است.
شهرداری ارومیه در این بازی فوق العاده جذاب موفق شد اولین شکست فولاد سیرجان را رقم بزند.
شمس‌آذر قزوین با سرمربی جوان خود به صدرنشینی در لیگ دسته اول ادامه می‌دهد.
تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان به‌رغم شکست در ست‌های اول و دوم دیدار با سایپا به بازی برگشت و سه بر دو به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ