معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌ است تا دولت سوریه را متهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌اند تا دولت سوریه را متهم کنند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد دولت آمریکا برای بدنام کردن سوریه، تروریست‌های داعش را حمایت می‌کند.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
تویوتا مدت‌ها تلاش کرده است تا از ارتباط خود با گروه‌های تروریستی فاصله بگیرد و علناً از تحقیقات وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد چگونگی افتادن خودرو‌های آن‌ها به دست تروریست‌ها حمایت کرده است. این خودروساز همچنین در سال گذشته با عرضه مدل ۲۰۲۲ تویوتا لندکروزر که طولانی‌ترین مدل این شرکت است، سیاست جدیدی را اعلام کرد.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز ضمن فاش کردن «آموزش تروریست‌ها در التنف از سوی واشنگتن» تصریح کرد: آمریکا از احیای روابط ایران و عربستان خرسند نیست.
سازمان‌های امنیتی روسیه می‌گویند ارتش آمریکا می‌خواهد با استخدام تروریست‌های جهادی (تکفیری) در خاک روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) حملات تروریستی انجام دهد.
مایکل اسپرینگ من حقوقدان و دیپلمات اسبق امریکایی گفت: وقتی در عربستان بودم، ویزاهای صادر شده را بررسی کردم و دیدم برخی، مربوط به تروریست‌هایی است که قرار بود در آمریکا دوره ببینند.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
در استانبول نسبت به حضور در اماکنی مانند بی اوغلو، گالاتا، تقسیم و خیابان استقلال هشدار داده شده است. این هشدار درباره احتمال مقابله به مثل تروریست‌ها نسبت به شهروندان غربی صادر شده است.
در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست‌ها معرفی می‌کند!
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز با فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در اراضی اشغالی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.
اردوغان بدون ذکر نام آمریکا به عنوان حامی اصلی گروه‌های مسلح کُرد در سوریه گفت: ما می دانیم که چه طرفی از تروریست‌ها حمایت می کند و به انها سلاح و پول می‌دهد.
رئیس جمهور با اشاره به حمایت آشکار آمریکا، فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر از تروریست‌ها و عناصر آشوبگر، به آن‌ها هشدار داد که حمایت از تروریسم قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.
سفیر آمریکا در بغداد امروز از دومین عملیات مرتبط با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق انتقاد کرد.
آلینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت که واشنگتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست‌ها) را به شدت محکوم می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم از جمله منتقدین و معترضین عاشق هر وجب از خاک ایران هستند و به تحریم طلبان، جنگ افروزان و تروریست‌ها باج نخواهند داد.
شهروندان سوری ساکن حومه غربی و شرقی استان دیروز الزور در مخالفت با اقدامات و جنایت های شبه نظامیان وابسته به تروریست‌های آمریکایی تظاهرات کردند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
وزارت امور خارجه آمریکا کشته شدن یک تبعه این کشور در حمله ایران به مواضع تروریست های کومله در اقلیم کردستان عراق را تایید کرد.
خبرنگار شبکه معاند فارسی زبان آمریکا هنگام حمله موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستهای حزب کردستان عراق ؛ فرار کرد.
منابع روسی از کشته شدن یک نظامی ارتش سوریه در حمله افراد مسلح از پایگاه آمریکایی از التنف به مواضع ارتش سوریه در تل طویل خبر دادند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان با فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) در راولپندی دیدار کرد.
روسیه اعلام کرده است که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه منجر به از بین بردن حضور تروریست‌ها در این کشور عربی و سایر کشورهای همسایه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ