وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم داوطلبانه سوریه در خصوص اعطای مجوز ۶ ماهه استفاده سازمان ملل از گذرگاه باب الهوی، جهت اقدامات انسان‌دوستانه، استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم، با شماره پیراهن لئاندرو پاردس، خرید جدید این تیم شوخی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از پایان موفقیت‌آمیز عملیات انتقال نفت از نفتکش صافر در آب‌های نزدیک سواحل بندر الحدیده یمن در دریای سرخ و جلوگیری از خطر نشت آن، استقبال کرد.
کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توافق تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان استقبال کرد.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
وزیر امور خارجه در واکنش به بیانیه گفتگو‌های راهبردی روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو و طرح ادعا درباره جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.
وزیرخارجه روسیه و اعضای شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود در مسکو از گسترش همکاری ها با ایران استقبال کردند.
مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته استقلال برای عقد قرارداد با باشگاه روستوف روسیه وارد مسکو شد.
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود.
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود.
سرپرست بانک مسکن گفت:با توجه به استقبال خوبی که از این بازار شده می‌طلبد که شرکت‌هایی که در حوزه بازار سرمایه فعال هستند رونق لازم را به این بازار بدهند.
نیروهای مسلح روسیه به منظور انهدام تانک‌هایی که غرب برای اوکراین ارسال کرده، اقدام به ایجاد گروه‌های ویژه عملیاتی کرد.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه تهران و مسکو از رویکرد غرب در قبال کشرهای جهان ناراضی هستند، از احیای روابط تهران- ریاض استقبال کرد.
در بیانیه مشترک صادره از سوی پکن و مسکو که پس از اتمام سفر دو روزه «شی جین پینگ» به مسکو صادر شد، آمده است: روسیه و چین از عادی سازی روابط میان عربستان و ایران استقبال می‌کنند.
رئیس جمهور سوریه در فرودگاه بین المللی ونوکووا مسکو مورد استقبال رسمی از سوی میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر یفیموف سفیر روسیه در سوریه و بشار الجعفری سفیر سوریه در مسکو قرار گرفت.
میخائیل بوگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور پوتین و معاون وزیر امور خارجه، الکساندر یفیموف سفیر روسیه در دمشق و بشار الجعفری، سفیر سوریه در مسکو از رئیس جمهور اسد استقبال کردند.
رئیس جمهور سوریه در سفری رسمی به همراه هیئت عالی رتبه دقایقی قبل وارد مسکو شد و مورد استقبال قرار گرفت.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
رئیس کانون انبوه‌سازان گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بعضا توان پرداخت آورده ندارند و بانک‌هایی که باید به این پروژه وام بدهند از بخش مسکن گریزانند؛ در این شرایط انبوه‌سازان پیشنهاد تامین منابع این طرح را دادند که از سوی وزارت راه و شهرسازی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
دومای دولتی روسیه از تصمیم ساکنان دونباس برای برگزاری همه پرسی به منظور پیوستن به مسکو استقبال کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ