شرکت آلمانی بیون‌تک با همکاری شرکت دارویی فایزر اکنون در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز برای دو واکسن تطبیق داده شده با سویه امیکرون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم و ICT کره جنوبی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که احتمال عرضه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در گلکسی S ۲۴ را تقویت می‌کند.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
مژه‌های مغناطیسی به عنوان ابزار‌های آرایشی آسان و ایمن به بازار عرضه می‌شوند. اما در عین حال چشمان شما مهم و ظریف هستند و حتی در صورت استفاده از این مژه‌ها این احتمال وجود دارد که به عفونت و زخم چشم دچار شوید، پس بد نیست بیشتر درباره این مژه‌ها و نکات ایمنی مرتبط با آن بدانید
در نهایت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ می‌تواند با رم بیشتر عرضه شود. مدل قبلی این محصول حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم عرضه شد اما احتمال دارد نسخه‌ی جدید با رم ۶۴ گیگابایت نیز دردسترس قرار گیرد.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
با توجه به رفتار حرکتی بازار در هفته گذشته و مخصوصاً روز چهارشنبه و توجه مهم به فاکتورهای نقدینگی بازار، برای هفته پیش رو انتظار میانگین حرکتی رو به منفی خواهد رفت.
وزیر ارتباطات دولت روحانی در توییتی کنایه آمیز درباره بازار خودرو بیان کرد: احتمال می‌دهم اگر عرضه کالا آزادانه بود -مثل بازار الاغ- وضع قیمت برخی خودرو‌ها اینگونه نبود.
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با توجه به اینکه شرکت‌هایی زیادی در صف عرضه اولیه قرار دارند و احتمال عرضه آن‌ها در بازار سرمایه وجود دارد، اما ولی الله جعفری، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس ۳ نماد درج شده را بعنوان عرضه اولیه‌های احتمالی روز‌های آینده نام برده است. این نماد‌ها کدام اند؟
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال اولین عرضه خودروهای وارداتی از روز شنبه ۲۷ اسفند ماه خبر داد.
بازی این هفته پرسپولیس سپاهان احتمالا بار دیگر جنجالی خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت از عرضه ۵۰۰ هزار خودروی داخلی طی هفته آینده از سوی تمام خودروسازان داخلی خبر داد و گفت: عرضه خودروها با قیمت‌هایی است که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس با بیان اینکه احتمالا فردا شورای عالی بورس نامه شورای رقابت را بررسی می کند، گفت: عرضه خودرو در بورس تا زمان تصمیم گیری شورای عالی بورس تداوم می یابد.
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار سرمایه در معاملات دوشنبه توضیحاتی ارائه کرد.
با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود ۴ سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.
احتمال عرضه پیکسل تاشو تا سال آینده
نخست وزیر و وزیر خارجه مجارستان درباره قطع فوری عرضه گاز روسیه و به زانو درآمدن اروپا هشدار دادند.
احتمالا موتو اج 30 Fusion با پردازنده اسنپدراگون +۸۸۸، پردازنده گرافیکی Adreno 660، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد نسبت به عواقب سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ