سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
پس از استماع نظرات موافقان و موافقان با بررسی این لایحه بر اساس اصل ۸۵، نمایندگان با اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.
مدیرکل هواپیمایی سوریه از موافقت عربستان با درخواست سوریه برای راه اندازی مجدد پروازها بین دو کشور خبر داد.
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
وزارت خارجه سوریه به موافقت با بازگشت دمشق به این اتحادیه پس از ۱۲ سال واکنش نشان داد و بر اصل گفتگو تاکید کرد.
در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند.
منابع آگاه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب خبر دادند.
سخنگوی رسمی اتحادیه عرب امروز در اظهاراتی پیش‌بینی کرد که وزرای خارجه این اتحادیه، امروز درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب به اجماع برسند.
یک شبکه سعودی از پایان جلسه سرنوشت ساز شورای وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره و موافقت آن‌ها با بازگشت سوریه به این اتحادیه پس از ۱۲ سال خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوریه از موافقت دمشق با درخواست فرود هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه عربستان به زلزله زدگان سوری خبر داد.
منابع بلند پایه سوری اعلام کردند که دمشق با دیدار وزیران خارجه ترکیه و سوریه قبل از تحقق اهداف دمشق و در صدر آن خروج ارتش ترکیه از کل خاک سوریه، مخالف است.
یک روزنامه سوری مدعی شد که ترکیه در نشست سه جانبه مقامات سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو نسبت به خروج تمامی نیروهای خود از خاک سوریه متعهد شده است.
وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه با تشکیل کمیسیون سه جانبه تلویزیون موافقت کرده اند.
لاوروف امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود در مسکو با اعلام دیدار آتی خود با وزیر خارجه ایران، گفت که کشورش با نسخه جدید پیشنهادی در مذاکرات رفع تحریم ها علیه تهران موافق است.
تحلیلگر برجسته جهان عرب در یاداشتی با اشاره به موافقت اردوغان با آغاز روند آشتی با سوریه، به بررسی زوایای این مساله از جمله نقش پوتین در دست کشیدن رئیس جمهور ترکیه از لجاجت اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ