سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کرد به بیانیه‌نویسی علیه یکدیگر پایان بدهند.
اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن حملات سنگین راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین، به صهیونیست‌ها به شدت هشدار داد.
هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی فرا خواند.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
در پی تصمیم تحریک آمیز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای هشدارگونه صادر کرد.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
سفارت آمریکا در پاکستان امروز در بیانیه ای هشدار امنیتی را در ارتباط با تردد کارکنان سفارت خود در اسلام‌آباد صادر کرد.
هیات وزیران اردن امروز دوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که در برقراری امنیت و اعمال امور حاکمیتی خود، هیچ گونه کوتاهی نخواهد کرد.
در بیانیه امام‌جمعه اهل سنت زاهدان آمده است: برخی افراد نفوذی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سخنان شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به اقداماتی ساختارشکنانه روی آورده‌اند.
عضو هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که بیانیه های کشورهای غربی در خصوص یمن تلاشی در راستای افزایش تنش و از سرگیری جنگ در این کشور است.
در بخشی از بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده است: «وضعیت در شبه جزیره کره و اطراف وارد مرحله مواجهه نظامی شده و این ناشی از تحرکات بی پایان و بی‌ملاحظه آمریکا و کره جنوبی است.»
وزارت امور خارجه یمن با انتشار بیانیه ای، اعلامیه جدید شورای امنیت درباره یمن را به شدت محکوم کرد.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره یورش گسترده صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
وزارت امور خارجه انگلس بیانیه مداخله جویانه ای درباره عراق منتشر کرد.
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه فرانسه، روز گذشته کاردار سفارت فرانسه در نبود سفیر این کشور، توسط رئیس اداره دوم اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه هشدارآمیزی از شهروندان آمریکایی خواست بی درنگ روسیه را ترک کنند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای درباره تداوم تعرض اشغالگران به مسجدالاقصی و برگزاری مناسک تلمودی در این مکان مقدس اسلامی هشدار داد.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین بیانیه خود شمار شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۴۱ نفر اعلام کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ