تیم ملی والیبال ایران امروز مقابل بلغارستان هم شکست خورد تا در آستانه یک فاجعه باورنکردنی قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
کاپیتان استقلالی‌ها به احتمال فراوان به تیم خود برمی گردد و در لیگ بیست و سوم نیز پیراهن آبی پوشان را برتن می کند.
چه بر سر سازمان منافقین خواهد آمد؟ این سوالی است که بعد از برخورد پلیس ضد تروریست آلبانی با اعضای کمپ اشرف در ذهن‌ها نقش بسته است. عراق آن‌ها را از کشور خود بیرون کرد. باراک اوباما از دولت آلبانی خواست که به آن‌ها پناه دهد.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که دوست دارد به یک باشگاه روسی برود.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.
دوباره به بهترین شکل خودت را ثابت کردی و این قهرمانی، پوزخندی به غیبت نامت در لیست سرمربیان احتمالی تیم ملی بود.
یک کارشناس امنیتی عراق نسبت به بی توجهی دولت این کشور در قبال تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در مرزهای مشترک با سوریه هشدار داد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
بر اساس یک مطالعه جدید بزرگ، زنان بیشتر از مردان پس از جراحی بای پس عروق کرونر قلب جان خود را از دست می‌دهند.
یک احتمال هیجان انگیز برای فوتبال ایران در مراسم امشب بهترین های فیفا وجود دارد.
سایپا در صورت شکست مقابل نیان الکترونیک به طور کامل امیدش برای صعود به پلی‌آف را از دست می‌دهد.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
پارس جنوبی جم می‌توانست با برتری مقابل شهرداری آستارا تا رده دوم جدول لیگ یک بالا بیاید اما در این بازی بیرون از خانه نتیجه ضعیفی کسب کرد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
مهاجم تیم ملی ژاپن به دلیل مصدومیتی که دارد ممکن است بازی با کرواسی را از دست بدهد.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
آن چیزی که بیشتر محتمل است، این است که مجدداً یک قطعنامه تذکرآمیز صادر شود که در آن از ایران همکاری بیشتر با آژانس درخواست شود.
در صورت جذب محمد محبی، فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود خواهد داشت و این احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم را نیز افزایش می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ