چه بر سر سازمان منافقین خواهد آمد؟ این سوالی است که بعد از برخورد پلیس ضد تروریست آلبانی با اعضای کمپ اشرف در ذهن‌ها نقش بسته است. عراق آن‌ها را از کشور خود بیرون کرد. باراک اوباما از دولت آلبانی خواست که به آن‌ها پناه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
کوهستان توچال سه پناهگاه بزرگ به نام‌های «کلک‌چال»، «پلنگ‌چال» و «شیرپلا» دارد. ما در این راهنما سراغ «شیرپلا» می‌رویم. پناهگاهی در ارتفاع ۲۸۰۰ متری با غذایی گرم و تختخواب راحت برای استراحت چندساعته کوهنورد‌هایی که قصد شب‌مانی در کوهستان شمال تهران را دارند.
باستان‌شناسان در تپه‌ای آفتابی در جنوب شرق ترکیه قدیمی‌ترین پناهگاه مذهبی شناخته شده در جهان را پیدا کرده‌اند. پناهگاهی که درباره چگونگی ساخته شدنش سوال‌های زیادی وجود دارد و محققان کم‌کم دارند به اسرار آن ...
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
آستارا- سرپرست اداره محیط زیست آستارا گفت: ۴۰۰۰ متر مربع از پناهگاه حیات وحش لوندویل این شهرستان با حکم قضائی از یک متصرف بومی پس گرفته شد.
اصفهان- رئیس اداره محیط‌زیست آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند ۴ نفره شکار و صید غیرمجاز در پناهگاه حیات‌وحش یخاب خبرداد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
میاندورود- محیط زیست مازندران از تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال جاری در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: صداقت و راستگویی، مامن و پناهگاه بودن کارکنان، قاطعیت، چابک و به هنگام بودن از جمله ویژگی های خاصی است که در بازرسی بایستی مورد اهتمام و اولویت قرار بگیرد.
این خواننده زندگی منزوی‌ای در شهر داشته و بر روی زندگی خانوادگی، فرزندان و ورزش تمرکز کرده است.
اصفهان- مدیرعامل انجمن حامیان محیط زیست ابوزیدآباد آران و بیدگل گفت: تخرب طرح پژوهشی- تحقیقاتیِ اکتشاف نفت و گاز در پناهگاه حیات وحش یخاب و زیستگاه‌ گونه‌های کم نظیر آن، گسترده است.
اصفهان-معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه محدوده مطالعات اکتشافی هیدروکربنی ۸کیلومتر با تپه‌های ماسه‌ای پناهگاه یخاب تلاقی دارد، درباره ابعاد این پروژه توضیحاتی داد.‌
وزیر کشور لهستان اعلام کرد این کشور به دنبال افزایش تعداد پناهگاه ها برای شرایط جنگی است.
رشت- رئیس اداره محیط زیست رشت گفت: ۳۴۶ هکتار از پناهگاه حیات وحش چوکام خمام با حکم قضائی از ۵۰ متصرف پس گرفته شد.
شلیک موشکی از سوی کره شمالی باعث صدور هشدار در ژاپن و رفتن برخی از مردم این کشور به پناهگاه شد.
یک استاد دانشگاه در کره جنوبی پناهگاهی برای حمله احتمالی هسته‌ای کره شمالی ساخته است.
یک ویولونیست برای غیرنظامیان پناه گرفته در شهر ریونه هنرش را اجرا کرد.
در پی حملات موشکی سنگین روسیه به پایتخت اوکراین، شهردار کی‌یف امروز (دوشنبه) از مردم این شهر خواست تا با تهیه لباس گرم در پناهگاه‌ها بمانند.
اصفهان- پروژه لرزه نگاری سیلک برای عملیات اکتشاف منابع هیدروکربوری در محدوده کویر مرنجاب از ابتدای شهریور امسال آغاز شده است.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک شهید و زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ