آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس آلکاراس 20 ساله تنیسور شماره یک جهان در بخش مردان باقی ماند و آرینا سوبولنکوی بلاروسی نیز با پایان دادن به دوران صدرنشینی اِشویناتک لهستانی برترین تنیسور زن جهان شد.
آلین دینکا پیشنهاد بازگشت به این تیم را رد کرد.
فومن - مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری پروژه طرح هادی روستایی خجکه آلیان فومن با حضور رئیس بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره براری رسید.
مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که دینکا آلین و مارکو کاسر از این تیم جدا شده‌اند.
مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که دینکا آلین و مارکو کاسر از این تیم جدا شده‌اند.
آرینا سابالنکا با شکست برابر کارولینا موکووا از صعود به فینال دومین گرنداسلم فصل باز ماند.
دینکا آلین برای فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است اما حضور در تیم ملی ممکن است شرایط او را تغییر دهد.
این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
کریستیانو رونالدو یک استوری جدید در اینستاگرام منتشر کرد.
دینکا آلین و رضا اسدی به اردوی تراکتور بازگشتند تا راهی اهواز شوند.
دینکا آلین و رضا اسدی به اردوی تراکتور بازگشتند تا راهی اهواز شوند.
آلین دینکا به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی معرفی شد.
دینکا آلین مربی گلرهای رومانیایی تراکتور، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های موقت تیم‌ملی انتخاب شده است.
علیرضا بیرانوند و مربی گلرهای تیم فوتبال تراکتور پس از پایان دیدار حساس تیم‌هایشان گفتگوی جالب توجهی در ورزشگاه بنیان دیزل داشتند.
عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس زنان ملورن استرالیا به آرینا سابالنکا از بلاروس رسید.
آرینا سابالنکا، تنیسور بلاروسی، با قهرمانی در اوپن استرالیا به نخستین عنوان خود در گرنداسلم‌ها دست یافت.
آلینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت که واشنگتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست‌ها) را به شدت محکوم می‌کند.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ