فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این بار کلاهبرداری به دام پلیس افتاده است که با استفاده از رسید تقلبی بانکی، سر بیش از ۵۰ تهرانی را کلاه گذاشته است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، چون او بعد از کلاهبرداری اقدام به تهدید و فحاشی به مالباختگان هم می‌کرد و خود را سلطان خاک سفید معرفی می‌کرد! لابد برای اینکه مالباختگان از ترس حتی اقدام به شکایت هم نکنند.
تلاش‌ها برای آموزش صحبت کردن به میمون‌ها همواره بی‌نتیجه بوده است. به عنوان مثال، گوریل مشهوری به نام «کوکو» که توانسته بود بیش از هزار علامت دستی را برای برقراری ارتباط بیاموزد، هرگز حتی یک کلمه هم به زبان نیاورد.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
گل‌کلم سوخاری نوعی از همین سوخاری‌های پرطرفدار است که علاوه‌بر طعم خوب و دلچسب می‌تواند یک فست فوت مقوی هم برای بچه‌ها باشد؛ زیرا گل‌کلم خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. در این مطلب طرز تهیه گل‌کلم سوخاری در منزل همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه آن تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
بایرن مونیخ در روزی که مانه پاس گل اول تیمش را مقابل تیم سابقش ارسال کرد و سانه هم گل دوم را به زیبایی زد، 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به دست آورد.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
زبیر نیک نفس برای فرار از کتک خوردن به دست هم تیمی هایش، راهکار جالب و خنده داری به خرج داد.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
توییتر فارسی درباره مرگ بهت‌آور مهسا امینی -به عنوان یک اتفاق اجتماعی، فضای متفاوتی را تجربه کرده است: گویی کاربران در خشم، بهت و سوگی جمعی بوده‌اند، این را نتیجه جست‌وجوی کلمه «امروز» در توییتر فارسی می‌گوید؛ جست‌وجویی از میان حدود ۴۸.۰۰۰ توییت با کلیدواژه «امروز» در ماه‌های شهریور (پیش از مرگ مهسا امینی) و قیاس آن با آذر ۱۴۰۱ (پس از فاصله‌ای معنادار از مرگ مهسا امینی و قطعی گسترده اینترنت).
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
۲ آش در تهران خیلی مشهور بوده که در بازار پخته و عرضه می‌شد که به گمان من این آش‌ها باید تهرانی باشند. در جایی نشنیدم و در کتابی هم نخواندم که این آش در شهر دیگری پخته شود. تهرانی‌ها یک آش نذری داشتند به نام آش «ابودردا» و آش «کشک کله بره» که با استفاده از کله بره تازه به دنیا آمده (لش بره یا تودلی) تهیه می‌شد. چیزی در مایه‌های کله‌پاچه که داخل آش آن را می‌پختند و من جایی دیگری ندیده‌ام که چنین آشی بپزند و به نظرم تهرانی است.
شما گرمای زیادی را از سر خود از دست می‌دهید و هرچه بدن شما سردتر شود، پا‌های شما هم سردتر خواهد شد. برای صرفه جویی در گرمای بدن و تشویق به گرم‌تر شدن پاها، کافی است یک کلاه سرتان بگذارید.
بنابرگفته سخنگوی قوه قضائیه کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
ارشاد در گشت مفهومی خود از حسینیه ارشاد تا گشت ارشاد، با اتکای به دم غرب‌زده مهندسی فرهنگی در قالب گشت ارشادی خیابانی شد تا آخرین سنگر خود را پیروزمندانه فتح کند و با ون ارشادی پرده از باطن تکنیک‌زده خود رخ برکشد و چهره بر همگان بگشاید تا جبروت خود را دریابد. با جان سپردن مهسا در فرآیند سازمانی گشت ارشاد، ارشاد تمامی دارایی و توانایی درونی خود را برملا کرد؛ ارزش برتر تن بر جان و ارشاد بر فرهنگ. در این کوچه بن‌بست ارشاد گوهر اتمّ و اکمل خود را به فعلیت درآورد و به پایان معنایی و شاید نه لفظی رسید.
«برادر عزیز! یک کلمه راست و حسینی به مردم بگویید وعده احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود و امکانش از اول هم وجود نداشت. »
صحنه مذاکرات هسته‌ای حتی برای یک دانش‌آموز هم کاملا روشن است که رویکرد واشنگتن همان روش برخورد با دولت روحانی است و همان‌گونه که سر روحانی و ظریف کلاه گشادی گذاشتند، می‌خواهند سر دولت سیزدهم هم همان کلاه را بگذارند.
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به نظارت در چارچوب برجام که قبلاً پذیرفته بودیم پایبندیم. بازگردند به برجام و آنچه که در برجام تفاهم شده بود و تعهد طرفین بود را اجرا کنند و ما هم به آن پایبندیم. نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
سیدمحمدحسن خامنه‌ای برادر کوچک‌تر رهبر ی گفت : علاقه‌مندی ایشان به مردم است ایشان معمولا میوه دیدارهایشان ، دو رقم است،‌ سه رقم نیست. غذا هم یک رقم؛ یک خورشت... زیر و بالای ایشان یکی است. ایشان یک کلمه را از روی ریا نگفته تا حالا.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ