یک احتمال هیجان انگیز برای فوتبال ایران در مراسم امشب بهترین های فیفا وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
رسانه های مصری خبر دادند که قرارداد کی روش با تیم ملی قطر، تا سال 2026 منعقد خواهد شد.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
پس از اینکه مهدی تاج دیروز حضور هکتور کوپر سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت ایران تکذیب کرد، صبح امروز رسانه‌های اسپانیایی از پاکو خمس سرمربی فعلی تراکتور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام بردند.
نخستین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با دوئل دو مدعی کاپیتانی استقلال همراه خواهد بود.
متخصصین عفونی کشور نیز نسبت به «شیوع عفونت میکروبی با پنوموکوک در کودکان» که روی آنفلوآنزا سوار می‌شد، هشدار دادند. به طوری که دکتر فرهاد چوبدار- رئیس بیمارستان کودکان علی‌اصغر در این زمینه، اعلام کرد که بیماری عفونت میکروبی با پنوموکوک که بر روی آنفلوآنزا سوار می‌شود، در کودکان از شش ماهگی تا ۱۵ سالگی دیده می‌شود و عمده علت بروز آن هم این است که از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و کورتون‌ها به صورت نادرست استفاده می‌شود. این عفونت‌ها به صورت ثانویه با آنفلوآنزا ایجاد می‌شوند.
آخرین وضعیت حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ملی فوتبال ایران مشخص شد.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر کس جای کی روش روی نیمکت تیم ملی بود چنین شکست سنگینی متحمل نمی شدیم.
بخشی از نمایش پر از نقد قطر در دیدار افتتاحیه جام جهانی به کپی بدون مطالعه آنها از روی دست عربستان مربوط می شود.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور میهمان ویژه برگزار شد تا به بازیکنان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش معرفی شود.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
هر چقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
شهردار پایتخت اوکراین، شرایط پیش روی این کشور در فصل سرما را بحرانی توصیف کرد.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
در شرایطی که علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس مقابل اروگوئه به میدان رفته است، کارلوس کی روش هر سه دروازه بان دیگر خود را روی نیمکت قرار داده است.
کارلوس کی روش روی سکو‌های دیده بانی تیم ملی. کمتر چنین تصویری از کارلوس کی روش در کمپ تیم‌های ملی به ثبت رسیده بود.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
کارلوس کی روش امروز برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی برای بازی با اروگوئه و سنگال بازی درون تیمی را در دستور کار قرار داد.
بعد از 1335 روز و حضور روی نیمکت دو تیم ملی دیگر، امروز دوباره اعلام شد که کارلوس کی روش دوباره سرمربی ایران می شود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ