پارس جنوبی جم می‌توانست با برتری مقابل شهرداری آستارا تا رده دوم جدول لیگ یک بالا بیاید اما در این بازی بیرون از خانه نتیجه ضعیفی کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
سرمربی استقلال ناچار است در ترکیب تیم برنده دست ببرد و تغییری را برای دیدار دوم در لیگ بیست و سوم ایجاد کند.
محدودیت‌های جدیدی که هند به تازگی برای صادرات برنج ایجاد کرده است می‌تواند با تشویق دیگر کشورهای تولید‌کننده برنج به اعمال محدودیت، در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی برنج شود و کشورهای فقیر را درگیر کمبود موادغذایی کند.
رولند برگمان پژوهشگر ارشد این مطالعه می‌گوید: اگر بتوان تأیید کرد که هسته زلزله اغلب شامل یک مرحله پیش‌پردازش چند ساعته است و می‌توان ابزاری برای اندازه‌گیری قابل اعتماد آن ایجاد کرد، می‌توان یک هشدار موثر صادر کرد.
چه بر سر سازمان منافقین خواهد آمد؟ این سوالی است که بعد از برخورد پلیس ضد تروریست آلبانی با اعضای کمپ اشرف در ذهن‌ها نقش بسته است. عراق آن‌ها را از کشور خود بیرون کرد. باراک اوباما از دولت آلبانی خواست که به آن‌ها پناه دهد.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: شرایط در این سازمان به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در آینده نزدیک شاهد شکل‌گیری یک ارز بومی و منطقه‌ای میان اعضا خواهیم شد که موجب کاهش سلطه دلار می‌شود.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
نجفی بیان کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می‌توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه ۱۰ منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، با تمجید از مهارت مارکوس رشفورد تاکید کرد بازگشت احتمالی این بازیکن تغییری در نحوه بازی تیم او ایجاد نخواهد کرد.
احتمال دارد یحیی گل‌محمدی یک تغییر مهم را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.
نباید انتظار داشت که پس از کسب پیروزی شیرین برابر گل گهر، تغییر چندانی در ترکیب استقلال ایجاد شود.
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل بین‌الملل معتقد است که اگر ایران بتواند گره کور سؤالات آژانس را باز کند و اختلافات خود را با این نهاد بین‌المللی حل کند، مذاکرات احیای برجام آغاز خواهد شد. بهشتی‌پور می‌گوید، اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و تغییری در آن ایجاد نشود، احتمال ارجاع پرونده ایران از آژانس به شورای امنیت وجود دارد.
در شرایط ادامه آلودگی هوا، افزایش قابل توجه خطر بیماری‌های قلبی و عروقی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان ایجاد می‌شود و افزایش قابل توجه علائم تنفسی در کل جمعیت رخ خواهد داد.
احتمال دارد در جلسه شنبه مجمع باشگاه استقلال تغییراتی در ترکیب هیات مدیره باشگاه ایجاد شود.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین می گوید زمان توافق بر سر ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه زاپروژیا نامشخص است.
یک مقام مسئول گفت:با کمک بانک‌ها در نحوه ارائه تسهیلات و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ احتمال بهر برداری هزار مگاوات انرژی خورشیدی تا سال آینده وجود دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد دارد برای دیدار هفته پنجم تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.
احتمال ابتلای مجدد به «اُمیکرون» در افراد بستگی به شدت ابتلا و میزان آنتی‌بادی که در بدن فرد ایجاد می‌شود، دارد؛ اما به طور متوسط فردی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شود، بین چهار تا شش ماه مصونیت دارد. بعد از آن باید مجددا واکسن تزریق کند یا خودش را مصون نگه دارد تا مبتلا نشود.
دکتر حمید سوری: در حال حاضر با توجه به ایجاد ساب واریانت‌های جدید، موج هفتم بیماری در کشور شکل گرفت و از آنجایی که قابلیت انتشار این ساب‌واریانت‌ها بسیار زیاد است، موارد ابتلایمان بسیار زیاد شد و به تبع بالا رفتن موارد ابتلا، بستری و مرگ هم بیشتر شد. البته نه مانند سویه دلتا که در آن نسبت افزایش مرگ بالا بود، در این واریانت میزان کشندگی کمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ