وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا با اشتراک گذاشتن یک ویدیو قدیمی از گل ژاوی هرناندز روی پاس گل نیمار، احتمال پیوستن وینگر برزیلی به این تیم را تقویت کرد.
در این ویدیو ده نکته عجیب از زندگی کریم بنزما را خواهید دید که احتمالا از آن ها خبر نداشته اید.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
محسن حدادی، محیط‌بان پارک ملی گلستان با انتشار ویدیویی از یک آهو و بره‌اش نوشته است: «لب جاده زاییده بود. دو سه روزی حواسمون به اون نقطه بیشتر بود. چون احتمال دزدیده شدنش بره‌هایش بالا بود.»
آماده سازی سکوی قهرمانی برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی مازندران
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود؛ ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
خوش شانسی یک موتور سوار از احتمال له شدن زیر تریلی با بار سنگین نجاتش داد.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی بعد از شایعاتی که درباره انتقال پی‌یر امریک اومیانگ از چلسی به این باشگاه مطرح شده با انتشار یک ویدیو با این شایعات شوخی کرد.
احتمال دارد شما در آینده با گوشی هوشمند خود فرزند دلبندتان را در هر لحظه ببینید و به دنیا بیاورید./خبرفوری
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
در حالی که در فضای مجازی شایعات عجیبی پیرامون چند بازیکن تراکتور شکل گرفته، باشگاه تراکتور ویدیویی از سه بازیکن مصدوم خود منتشر کرد.
سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با ۲۴ ساعت وقفه برگزار شود.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم. نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند. این فقط پیش بینی هواشناسی است .خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
برخی اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد داده‌اند در صورت پیروزی ایران بر آمریکا روز چهارشنبه تعطیل اعلام شود.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
رسانه‌های غربی احتمال می‌دهند این کیف مشابه همان چمدان اتمی است که رئیس‌جمهور آمریکا نیز همواره همراه خود می‌برد.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.
روز گذشته تعداد بسیار زیادی از ماهیان دریاچه نمک بندرماهشهر در کنار این دریاچه تلف شده و مردم نگران احتمال آلودگی آب این دریاچه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ