احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
پیش بینی می شود بورس در روز شنبه با یک عقب نشینی در آغاز معاملات مواجه شود.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز معاملاتی چهارشنبه مانند سه شنبه بر روی ریل نمادهای ریالی، پرتقاضا شود.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
پیش بینی می شود بازار در روز شنبه ۲۷ خرداد وضعیت صعودی متعادل داشته باشد.
اگر خبرهایی از توافق دوباره فضای بازار را ملتهب نکند، احتمال می رود بازار روز چهارشنبه سبز قوی تری نسبت به روز سه شنبه باشد.
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
برای چرخش و شروع دوباره رشد بازار به احتمال زیادی برگشت ناگهانی را نخواهیم داشت.
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه به مهر گفت: پیش بینی می شود گروه خودرویی در معاملات روز شنبه مثبت باشد.
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
علی رغم آغاز منفی معاملات، روند رو به رشد بازار سرمایه امروز هم متوقف نشد و شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را به ثبت رساند. از اواسط معاملات تقاضا در بازار افزایش یافت و اکثر نماد‌های بازار از محدوده‌های منفی به مثبت حرکت کردند. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
همانطور که در معاملات دوشنبه نشانه هایی از بازگشت دیده شد، شاخص کل توانست در روز سه شنبه مثبت شود.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.
به نظر می‌رسد پیشرفت در حال شتاب گرفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای بهره برداری از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
مدت هاست که برای مشمولان سهام عدالت فرقی نمیکند که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند یا غیرمستقیم، در هر صورت هردو گروه امکان فروش سهام خود را ندارند. مستقیم ها به دلیل شرایط بازار و غیرمستقیم ها به دلیل تعلیق شدن نماد شرکت ها. موضوعی که به گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انتظار میرود تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
بورس امروز نیز به مانند چند روز اخیر سبزپوش بود و روند رو به رشد خود را در هفته دوم فروردین ماه ادامه داد. نکته منفی بازار امروز توقف معاملات نمادهای فرابورسی بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ