کاپیتان استقلالی‌ها به احتمال فراوان به تیم خود برمی گردد و در لیگ بیست و سوم نیز پیراهن آبی پوشان را برتن می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
باشگاه پیکان شماره پیراهن بازیکنان این تیم در فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
احمد گوهری آماده شروع فصل به عنوان گلر اصلی آلومینیوم اراک می‌شود.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان ملی پوش انگلیسی، تایید کرد که در اورتون می‌ماند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دادستان مؤمن و انقلابی کل کشور خواست تا هرچه سریع‌تر دستور آزادی متحصنان جلوی ساختمان قوه قضائیه را صادر کند. وی تأکید کرد: امروز برای همه این سوال است چرا کسی که کشف حجاب کرده آزادانه در جامعه می‌چرخد، اما یک مطالبه‌گری که خواسته اش بحق است، ولی روش مطالبه اش شاید جای بحث باشد براحتی بازداشت می‌شود؟!
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در جلسه 90 دقیقه با رضا درویش به اختلاف نظر شکل گرفته پایان داد و به کار در این تیم ادامه خواهد داد.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک که با نمایشی درخشان در این تیم به تیم ملی دعوت شده بود، در فصل آتی با پیراهن تراکتور در لیگ حاضر خواهد شد.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
علیرضا بیرانوند بعد از دو بازی غیبت در ترکیب تیم ملی، امروز درون چارچوب به میدان خواهد رفت.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
تمرین تیم ملی با حضور سه دروازه‌بان برگزار می‌شود.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
نمایش تیم آلومینیوم اراک برابر استقلال علیرغم شکست این تیم قابل ستایش است.
استاد بزرگ آذربایجانی می‌گوید که مگنوس کارلسن مرد شماره‌ یک شطرنج جهان به دلیل اینکه همه را شکست‌ داده‌ است، علاقه ای به شطرنج ندارد.
سینا اسدبیگی چهره یک شوتزن توانمند را از خود در پرسپولیس به جا گذاشته است.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
برترین تنیسور جهان درباره نتایج این فصل صحبت کرد.
نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای مردان جهان می‌گوید که نواک جوکوویچ صربستانی شایسته دریافت جایزه بازی جوانمردانه نیست.
شماره هشت تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی مقابل بازیکنان ولز برنده بود.
دروازه‌بان تیم ملی ایران از بیمارستان مرخص شد اما هنوز مشخص نیست که مصدومیتش چقدر او را دور از میادین نگه خواهد داشت.
بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و همه بازیکنان ایرانی این باشگاه، زمان شروع بازی، با بستن نوار مشکی‌رنگ به روی مچ‌شان، همدردی خود با مرگ مهسا امینی را نشان دادند؛ ولی این مورد یک استثنا داشت: مهدی ترابی. هافبک خلاق و شماره ۹ پرسپولیس برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش تصمیم گرفت در این حرکت گروهی نقشی نداشته باشد.
تصاویری از شماری از زنان افغان در شهر قندهار منتشر شده که در حال کار در یک کارگاه خیاطی هستند. همه این زنان برقع پوش هستند و با وجود اینکه خیاطی شغل ظریفی است و کار با سوزن دقت زیادی می خواهد و چشمتان مدام باید به سوزن و پارچه باشد، مشخص نیست این زنان برقع پوش چطور این کار سخت را انجام می دهند. طالبان کمی پس از اینکه قدرت را در افغانستان به دست گرفت استفاده از برقع سر تا پا برای زنان در افغانستان را در ملاءعام اجباری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ