پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده پزشکان متخصص طرحی از خودکشیِ یکی از رزیدنت‌ها طی چند هفته‌ی گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، یعنی فقط طی یک سال، سیزده رزیدنت خودکشی کرده‌اند…»
نماینده پزشکان متخصص طرحی از خودکشیِ یکی از رزیدنت‌ها طی چند هفته‌ی گذشته خبر می‌دهد و می‌گوید: «از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، یعنی فقط طی یک سال، سیزده رزیدنت خودکشی کرده‌اند…»
علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
باشگاه استقلال با شکایت یکی از پزشکان سابق خود با محکومیت مواجه شده است.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از پلمب مطب پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک متخصص قلابی پوست و مو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
رافائل نادال، ستاره اسپانیایی تنیس جهان، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر عمادی می‌گوید: سال ۲۰۰۹ با تیم پزشکی که همراهم بودند، به غنا رفتیم تا بیماران فقیر را درمان کنیم. یک زن جوان غنایی که در روستایی در اطراف شهر آکرا، پایتخت غنا، زندگی می‌کرد مشکل پوستی شدیدی داشت و از آن رنج می‌برد. بیماری این زن به قدری شدید بود که هیچ‌کس نمی‌خواست به او نزدیک شود.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
فرزین در اعتراف هولناک خود گفت که بعد از به قتل رساندن حمید، جسد او را مثله کرده و تکه‌های جسد را کباب کرده و خوراک حیوانات کرده‌اند. از بقایای جسد حمید تنها چند تکه استخوان در میان بوته‌های سر خیابان فرشته کشف شده و فرزین در اعترافات قبلی خود گفته بود جسد را در نقاط مختلف شهر ریخته است.
مقامات عربستان پزشک تونسی مقیم این کشور که به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود را آزاد کردند.
پزشک کاخ سفید تائید کرده است که ضایعه‌ای که در جریان معاینه و جراحی اخیر بایدن برداشته شد، سرطانی بود.
پزشک سابق کاخ سفید با هشدار نسبت به شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا گفت که وضعیت ذهنی رو به زوال وی، تمام آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.
پزشک جو بایدن پس از معاینه او، سلامت جسمانی رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده را برای انجام وظایفش و نیز پیش از اعلام تصمیم او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تایید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پزشک هتاک در کاشمر تفهیم اتهام شد و اقدامات و برخورد قانونی انجام می‌شود.
پزشک تیم ملی اسپانیا و برنده 22 گرند اسلم معتقد است که آماده‌سازی نادال طبق برنامه پیش می‌‌رود.
امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.
ادعای کمک حمید قره حسنلو به مجروحان اغتشاشات ۱۲ آبان کرج، تکذیب شد.
پزشک تیم ملی برزیل اذعان داشت که نیمار در آستانه بازی سلسائو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل کره جنوبی در روز دوشنبه باید برای ریکاوری خود با زمان بجنگد.
زهره هراتیان، رئیس مرکز ایفمارک به عنوان هماهنگ‌کننده پزشکی فیفا در بازی دیشب حاضر بود.
متهم گفت: از بچگی دوست داشتم دکتر شوم، اما نتوانستم درس بخوانم. البته همیشه مطالب پزشکی را در اینترنت می‌خواندم. این شگرد را هم در فضای مجازی یاد گرفتم و در یک فیلم دیدم مردی خودش را دکتر معرفی کرده بود و با وعده ازدواج به دختران و زنان جوان کلاهبرداری می‌کرد.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ