عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشای حذف عمدی استقلال از آسیا توسط دولت
بازیکن استقلال می گوید در هیچ فصلی به اندازه امسال، اوضاع تیم بد نبوده و شرایط باشگاه وخیم است.
باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
با اعلام حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تیم تراکتور در مرحله پلی آف به مصاف برنده بازی نمایندگان امارات و بنگلادش می‌رود.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید حساب این باشگاه صفر است.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
انتشار اسناد جدید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا
مهدی تاج به تازگی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده است.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه استقلال گفت: به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش حذف این باشگاه از نظر ما فراهم است.
کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: حذف استقلال از آسیا صحت ندارد؛ تا ۲۵ خرداد زمان داریم؛ بارگذاری مدارک هم انجام شده است؛ اگر نامه‌ای از سوی AFC مبنی بر حذف استقلال از آسیا آمده منتشر کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه استقلال نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده حاضر باشد.
استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی‌های پایتخت می‌شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به خبر حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در حد خودمان مدارک و مستنداتی را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده‌ایم.
ناراحتی گل‌محمدی از حذف مجدد استقلال در آسیا
یکی از افرادی که در طول روز های گذشته نسبت به خبر احتمالی حذف استقلال از آسیا به شدت پیگیر این موضوع بود سرمربی پرتغالی استقلال است.
خطر حذف تیم عربستانی از آسیا با ۲۰برابر بدهی استقلال!
باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
این روزها خبرهای خوشی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا به گوش نمی‌رسد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند حرفه‌ای سازی این باشگاه و احتمال حذف مجدد از آسیا توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ