یک کارشناس امنیتی عراق نسبت به بی توجهی دولت این کشور در قبال تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در مرزهای مشترک با سوریه هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب نگرانی از تکرار قطعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مکرر آب همچنان وجود دارد. بررسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها حاکی از این است که پیش از شروع تابستان مصرف آب در اقصی‌‌‌نقاط ایران افزایش پیدا کرده و در صورتی که این روند ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد، این احتمال وجود دارد که افت فشار آب هم ادامه پیدا کند.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
ستاره پرتغالی از احتمال حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.
یک منبع امنیتی بلندپایه در استان الانبار از وجود سناریو بازگرداندن داعش به این استان با نظارت آمریکا خبر داد.
هشت باشگاه اروپایی و هواداران‌شان و همچنین میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، در انتظار بیرون آمدن قرعه‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا هستند.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
مایکل جردن افسانه ای و احتمالا بهترین بسکتبالیست تاریخ 60 ساله شد.
بی اعتباری گزارش‌های رسانه‌های غربی که تکرار کننده طوطی وار تبلیغات دولتی اوکراین هستند با درخواست‌های فوری کی یف برای دریافت تسلیحات بهتر اثبات شد. اوکراین خواستار تسلیحات بهتر می‌باشد، زیرا نشانه‌های باخت احتمالی آن کشور در جنگ در حال افزایش است.
سبک زندگی اغلب افراد به ویژه خانواده‌هایی که مرد و زن شاغل هستند به گونه‌ای‌ست که گرم کردن ۲ یا چندباره غذا را در طول سال بار‌ها تجربه می‌کنند؛ هرچند در مورد احتمال تغییر ساختار موادغذایی به دلیل تکرار دفعات گرم کردن، نکاتی را شنیده یا خوانده باشند.
حسین حسینی اگر در دربی روز‌های خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می‌کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می‌شد.
حسین حسینی اگر در دربی روزهای خوب خود در یازده هفته سپری شده از لیگ برتر و سوپر جام را تکرار می کرد، به احتمال قوی استقلال برنده از میدان خارج می شد.
تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی، از تبعیض‌ها در روند صدور مجوز‌ها، گلایه دارند و معتقدند سیاست‌ها نیازمند اصلاحات اساسی است. احتمال دارد که بحران کمبود دارو در حوزه تجهیزات پزشکی هم تکرار شود.
با صعود و کرواسی و فرانسه به نیمه نهایی، احتمال برگزاری فینال تکراری در جام جهانی این دوره وجود دارد.
ابهامات زیادی درباره لحظه ضربه پنالتی عربستان و احتمال تکرار آن وجود دارد.
باز هم حاشیه‌ای تکراری برای باشگاه خلیج فارس ماهشهر شکل گرفته و‌ احتمال سلب میزبانی از آن‌ها وجود دارد.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ